Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kwanyin schreef:Dat van geboortes heb ik eigenlijk nog niet echt meegemaakt. Iedereen die ik ken die bevallen is, is toch echt alleen maar de vader in de verloskamer en voor de rest niemand. En als het mogelijk is, worden de grootouders van het kind en al de rest niet eens ingelicht totdat het er effectief is.
Wat ik wel zie is dat tegenwoordig je vaak sneller dankzij facebook weet hoe en wat geboren is dan je het geboortekaartje ontvangt. Met een beetje geluk nog met "vers uitgepoepte" foto's erbij liefst met alle slijm er nog rond, terwijl in mijn oude babyfoto's ik toch eerst netjes werd opgedroogd en er geposeerd werd voor een foto
.
Milkberry schreef:Vuurneon, dat wachten tot de geliefden weg zijn, maak ik zo vaak mee! Alsof ze het plannen. Familie gaat even een broodje halen, een sigaretje roken, of heel even de kamer uit om een kopje thee te halen, en dan piepen ze er snel tussenuit. De familie is dan wel vaak ontzettend verdrietig, omdat ze al die tijd hebben gewaakt, en er toch niet helemaal bij waren.
Laatst ook andersom meegemaakt. Kleindochter moest nog met de vliegtuig komen. Was net goed en wel in het appartement. Half uurtje later overleed de client.
Sterven doet iedereen op zijn eigen manier. Daarom vind ik mijn werk ook zo mooi