Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Vjestagirl schreef:Heb je bewijs voor dit statement? Want ik vind het nogal ver gaan...
Desiree schreef:Die `gewenning van hun daad` leidt enkel en alleen naar geweld tegen vrouwen. Niet tegen mannen, niet tegen kinderen, niet tegen auto´s. Vrouwenhaat dus.
Joolien schreef:Desiree schreef:Die `gewenning van hun daad` leidt enkel en alleen naar geweld tegen vrouwen. Niet tegen mannen, niet tegen kinderen, niet tegen auto´s. Vrouwenhaat dus.
Klopt, omdat vaak seks(uele gedachten) de aanleiding is van hun daden op dieren en de meeste van die mannen vallen op vrouwen. En niet op mannen, kinderen en auto's.
Desiree schreef:Joolien schreef:Klopt, omdat vaak seks(uele gedachten) de aanleiding is van hun daden op dieren en de meeste van die mannen vallen op vrouwen. En niet op mannen, kinderen en auto's.
Maar ook al is het seksueel geweld, het heeft veel meer met seks te maken dan met geweld.
Misschien is het voor zulke figuren het gewoon gemakkelijker is om een vrouw aan te vallen omdat deze fysiek minder sterk is. Uiteindelijk zijn ze maar heel laaghartig.
Desiree schreef:Maar waarom willen ze dan juist alleen macht over vrouwen en niet over mannen? Heeft het dan tóch met seksuele aantrekking te maken?
Desiree schreef:Iemand anders had in het topic over de fokmerrie van Coby van Baalen een link gegeven over de achtergrond van zo´n moordenaar uit de Volkskrant. Had ze het maar gekopieerd, want ik kan het niet helemaal lezen. Maar daar stond meer toelichting in.
Vjestagirl schreef:Desiree schreef:O ja, vrouwen hebben het weer gedaan.
Nee totaal niet, waar lees je dat? Maar in het hoofd van een verkrachter wel.
Andra_S schreef:De meeste paarden worden in het slachthuis vermoord, omdat ze oud/kreupel zijn, of omdat de eigenaar er niet meer voor kan zorgen.
Maar dit is wat anders natuurlijk, en het is heel naar inderdaad…
Hobbyhorse schreef:Met reden heb ik geen kopie van dat artikel niet op Bokt gezet, er zit copyright op.
Hier is de link naar het artikel l op de site vd Volkskrant nog een keer
Onder dat artikel staat de mogelijkheid om te registreren voor wie dat wil waarna je toegang krijgt.
Desiree schreef:De l u l gaat even voorbij aan het feit dat veel vrouwen gegrondere reden hebben om mannen te haten dan andersom. Aangezien het vaker voorkomt dat mannen vrouwen misbruiken, en ook vrouwen vaker sterven door de hand van hun man dan andersom.
En in oorlogen zijn het ook nog altijd mannen die verkrachten en niet vrouwen. Van welke bevolking ook.
Vjestagirl schreef:Ik vind dat je als vrouw (als mens) geen enkele reden hebt om een hele groep andere mensen te haten op basis van 1 gegeven van wie zij zijn. Niet omdat ze zwart zijn, niet omdat ze man zijn, niet omdat ze vrouw zijn, niet omdat ze christen zijn, niet omdat ze blauw ogen hebben... Niets. Er is gewoon geen reden om een hele bevolkingsgroep te haten.
nine1987 schreef:Oja..? Wat dacht je van moeders die hun zoontjes lichamelijk / geestelijk mishandelen cq verwaarlozen? Dit gebeurt vaker dan je denkt..
Hier praat ik het gedrag van zulke mensen niet mee goed, maar hier wil ik alleen jouw zinnetje "De l u l gaat even voorbij aan het feit dat veel vrouwen gegrondere reden hebben om mannen te haten dan andersom." mee ontkrachten..
Want wat jij stelt is eenvoudigweg niet waar..
Vjestagirl schreef:Ik denk... dat jij misschien een goede psycholoog op moet zoeken, want jouw houding naar mannen is echt niet gezond.