Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:‘De commissie is er niet in geslaagd om vast te stellen hoe en door wie dat is gedaan.’ (...) De commissie van onderzoek heeft met negentien personen besloten gesprekken gevoerd, onder wie minister van Binnenlandse Zaken Ronald Plasterk en de fractievoorzitters die zitting hebben in de Commissie voor de Inlichtingen- en Veiligheidsdiensten (CIVD). Daarbij zijn geen ‘bekentenissen of belastende verklaringen’ afgelegd, volgens Schouten (ChristenUnie). ‘Wij betreuren het dat we de waarheid niet hebben kunnen achterhalen.’
Citaat:Volgens Schouten is het onderzoek dat haar commissie deed gemankeerd door gebrek aan tijd en bevoegdheden. Daarom doet de commissie de aanbeveling om de wetgeving hierover aan te passen.
sneeuwpop schreef:#wachtgeld
# blunders, (kabinet en gemeente)waarij ik meer denk aan bewust ipv onbewust ivm geld verdienen.
# verhogen belastingen zowel van overheid en gemeente (kwartje kok)
Handig wanneer je je eigen regels kunt maken zoals dat uit komt.
Hoop iig dat iedereen met de verkiezing (tegen) gaat stemmen dit jaar. Anders kost het nog meer èn kun je iig laten merken dat het kabinet niet alles maar kan doen over de rug van die "stomme" burgers.
Sammie schreef:sneeuwpop schreef:#wachtgeld
# blunders, (kabinet en gemeente)waarij ik meer denk aan bewust ipv onbewust ivm geld verdienen.
Hoop iig dat iedereen met de verkiezing (tegen) gaat stemmen dit jaar. Anders kost het nog meer èn kun je iig laten merken dat het kabinet niet alles maar kan doen over de rug van die "stomme" burgers.
Tegen.. hoe wil je tegen stemmen? Dat kan alleen met een blanco stem of géén stem uitbrengen.
connie64 schreef:kabinet gaat niet wakker worden omdat er totaal geen weerstand van burgers komt.
t Valt mij op dat iedereen klaagt en klaagt maar niets doet.
In de jaren 70 en 80 (waarin ik ben opgegroeid)werd en gestaakt,betogingen etc.
Mensen die duidelijk hun ongenoegen lieten zien op straat.
Nu,ach,we duiken weer terug achter ipad,facebook etc en trekken onze schouders op.
Het gaat alleen maar slechter worden!
8nnemiek schreef:Ook dat gedoe met de Fyra. Mansveld stapt op omdat al haar voorgangers enorme blunders hebben gemaakt. Dat slaat toch ook nergens op..
karuna schreef:Bij blanco stem wordt je stem alsnog verdeelt helaas. Niet stemmen is voor mij geen optie. Dan maar een proteststem wat ik al jaren doe. Dat is de ellende. En elke politieke partij beloofd veel, tot ze aan dr macht komen en dan worden alle mooie loze beloftes overboord gezet.
Zie nu de vvd en pvda hebben notabene toegegeven dat ze dingen beloofd hadden voor de verkiezingen waarvan ze wisten dat niet waar te maken was. Echt zo erg voor mij.
Sammie schreef:sneeuwpop schreef:#wachtgeld
Tegen.. hoe wil je tegen stemmen? Dat kan alleen met een blanco stem of géén stem uitbrengen.
8nnemiek schreef:Ik denk dat de meeste proteststemmen de wilders-stemmen zijn. Als je het flut-kabinet echt dwars wil zitten dan is dat denk ik je beste optie