Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Musiess schreef:Wat mij meer zorgen baard is dat er steeds meer beelden verschijnen waar de IS laat zien wat ze doen met Sexslavinnen die niet mee werken. Sexslavinnen soms afkomstig uit NL die daar heen 'gelokt' zijn een tijd geleden. Gedwongen zijn. Enz.
Dat ze Brussel als nieuw groot doelwit hebben. En ze Rusland zullen aanvallen in eigen land.
'Oceanen van bloed zullen er vloeien'.
Jahoor braaf afwachten tot we ze aan de deur hebben staan. En dan huilen als je moet 'bukken'! En je kinderen moeten toe kijken moe mama even aan het sporten is..
Want ja stel je voor dat je ze moet schieten.. dan dood je toch iemand dat is niet goed he.
Mooie verkeerde aan mij. K maak gatenkaas van je.
Felicxa schreef:Musiess schreef:Wat mij meer zorgen baard is dat er steeds meer beelden verschijnen waar de IS laat zien wat ze doen met Sexslavinnen die niet mee werken. Sexslavinnen soms afkomstig uit NL die daar heen 'gelokt' zijn een tijd geleden. Gedwongen zijn. Enz.
Dat ze Brussel als nieuw groot doelwit hebben. En ze Rusland zullen aanvallen in eigen land.
Jahoor braaf afwachten tot we ze aan de deur hebben staan. En dan huilen als je moet 'bukken'! En je kinderen moeten toe kijken moe mama even aan het sporten is..
Want ja stel je voor dat je ze moet schieten.. dan dood je toch iemand dat is niet goed he.
Misschien moet je stoppen met je kansloze mening rond te bazuinen. Als wij onze gun control wetten af zouden schaffen zouden er toestanden zoals in Amerika ontstaan. Meer criminaliteit, meer doden en ongelukken, meer angst. Waar er eerst een paar klappen vallen zullen er dan doden vallen. Dood is onomkeerbaar en je denkt hier imo veel te makkelijk over.
Jij hebt echt te veel spelletjes gespeeld en films gekeken volgens mij.
Musiess schreef:Wat mij meer zorgen baard is dat er steeds meer beelden verschijnen waar de IS laat zien wat ze doen met Sexslavinnen die niet mee werken. Sexslavinnen soms afkomstig uit NL die daar heen 'gelokt' zijn een tijd geleden. Gedwongen zijn. Enz.
Musiess schreef:Felicxa schreef:
Misschien moet je stoppen met je kansloze mening rond te bazuinen. Als wij onze gun control wetten af zouden schaffen zouden er toestanden zoals in Amerika ontstaan. Meer criminaliteit, meer doden en ongelukken, meer angst. Waar er eerst een paar klappen vallen zullen er dan doden vallen. Dood is onomkeerbaar en je denkt hier imo veel te makkelijk over.
Jij hebt echt te veel spelletjes gespeeld en films gekeken volgens mij.
Mening rondbazuinen is toegestaan.. jammer joh!
Misschien enkele aanvar8ngen gehad met minder leuke afloop. Die misschien beter hadden afgelopen als ik mezelf wel kon verdedigen.
Achteraf ben je te laat.
Musiess schreef:Dikke EENS.
Nu dragen we ze niet en vallen er ook doden.
de dood is on omkeerbaar. Maar liever hij dan ik.
Ik denk dat er steeds meer burgers al 'bewapend' de straat op gaan zonder dat t is toegestaan..
Groot gelijk. Hij of jij ..
Bizzybijtje schreef:Nou Musiess, bedenk dat die vervelende ervaringen net zo vervelend (wellicht vervelender) zijn als de tegenpartij ook gewoon wapens in bezit mag hebben. Nee, het vergroot de criminaliteit en zorgt ervoor dat er weer meer "opgelost" wordt met geweld. Nee danku.
Musiess schreef:Ik ben gewoon van mening : de is heeft geen medelijden met de gene die ze te grazen nemen. Waarom wij dan wel met hun.
Waarom zouden we ons zelf niet mogen verdedigen tegen dit soort mensen. Afwachten en je lek laten schieten schieten we ook niks mee op.
hoe bescherm je je kind je geliefde.. met woorden? Daar red je geen levens mee. Dat vangt geen kogels.
Musiess schreef:Fel.
Voor wapens zijn er geen wetten nodig? Zie je dat niet.. er zijn wapens.. waar ze een wapenwet hebben.
Hoe kan iedereen zo simpel eraan komen en het zijn nog geen kleintjes ook zo te zien.
Het is hier tegenwoordig ook net alsof je een kind in de snoepwinkel los laat aan wapen keuzes.
Ik ben gewoon van mening : de is heeft geen medelijden met de gene die ze te grazen nemen. Waarom wij dan wel met hun.
Waarom zouden we ons zelf niet mogen verdedigen tegen dit soort mensen. Afwachten en je lek laten schieten schieten we ook niks mee op.
hoe bescherm je je kind je geliefde.. met woorden? Daar red je geen levens mee. Dat vangt geen kogels.
papagroom schreef:De aanslagen in Parijs waren anders afgelopen als inwoners van de stad wapens hadden mogen dragen, denkt Donald Trump, Amerikaanse kandidaat voor het presidentschap namens de Republikeinen. Hij hekelde na het bloedbad de strenge wapenwetgeving in Frankrijk.