Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
KoudbloedKim schreef:Goh, sinds wanneer is een vluchteling een ander type mens dan een niet-vluchteling?
Sinds wanneer moet je daar banger voor zijn dan voor iemand uit je eigen land?
Ik snap werkelijk de ophef om dit hele gebeuren niet.
KoudbloedKim schreef:Goh, sinds wanneer is een vluchteling een ander type mens dan een niet-vluchteling?
verootjoo schreef:Ze moeten langs de opvangplek fietsen?is dit serieus? Wat denken ze dat er gebeurd dan? Ik ben jarenlang langs een AZC gefietst en wat denk je? Er is nooit wat gebeurd
little_birdy schreef:KoudbloedKim schreef:Goh, sinds wanneer is een vluchteling een ander type mens dan een niet-vluchteling?
als je ook maar iets van het nieuws hebt gevolgd de afgelopen 2 maanden dam zie je zelf ook wel in dat het drama is momenteel... breken overal gevechten uit. worden vrouwen aangerand enz enz...
little_birdy schreef:Die mogen ze wat mij betreft direct weer terug sturen, maar ik denk dat voor het grootste deel van alle mensen die de hel ontvluchten, dit niet geldt.[naam] schreef:Goh, sinds wanneer is een vluchteling een ander type mens dan een niet-vluchteling?
als je ook maar iets van het nieuws hebt gevolgd de afgelopen 2 maanden dam zie je zelf ook wel in dat het drama is momenteel... breken overal gevechten uit. worden vrouwen aangerand enz enz...
little_birdy schreef:KoudbloedKim schreef:Goh, sinds wanneer is een vluchteling een ander type mens dan een niet-vluchteling?
R12312 schreef:Weet je wat ik een ontzettend zieke gedachte vind, ik hoorde de opmerking gisteren ook bij Rtl late night,
Hoe haalt iedereen het in zn hoofd om vluchtelingen gelijk aanranders te noemen? Degene die vluchten, vlucht juist voor het vrouwonvriendelijke systeem van de IS.
Nicolien schreef:En toch snap ik het wel...
Ik heb ervaringen met beide kanten, zowel vluchtelingen die heel aardig zijn als vluchtelingen die je de hele tijd op 1 meter afstand achterna lopen met een groepje, blijven staan wanneer jij stilstaat en met je meedraaien als jij je omdraait en de andere kant op loopt. Bij dat laatste voel ik me echt niet veilig.
Nicolien schreef:En toch snap ik het wel...
Ik heb ervaringen met beide kanten, zowel vluchtelingen die heel aardig zijn als vluchtelingen die je de hele tijd op 1 meter afstand achterna lopen met een groepje, blijven staan wanneer jij stilstaat en met je meedraaien als jij je omdraait en de andere kant op loopt. Bij dat laatste voel ik me echt niet veilig.
Polly schreef:Wat een gezeik zeg over die vluchtelingen, wacht maar tot je zelf hulp nodig hebt!
gohya schreef:Polly schreef:Wat een gezeik zeg over die vluchtelingen, wacht maar tot je zelf hulp nodig hebt!
Genoeg mensen in ons land die Hulp nodig hebben! en die krijgen helemaal niks geen hulp,want er is geen geld voor. Psychische patiënten krijgen geen hulp meer,want er is geen geld.Veel ouderen krijgen geen hulp meer in huis,het geld is op.
Hoezo wacht maar tot je zelf hulp nodig hebt!