Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Yasmine_ schreef:Omdat met 1000 mensen de muziek achterin te horen moet zijn.. Wat mij betreft hoeft het ook niet zachter, betuttelende gedoe. Publiek is gewoon volwassen, wil je je oren beschermen doe je iets in en anders eigen pakkie aan.
Dan heb je nog de feesten als Dominator waarbij je de bass moet/ wilt voelen (laten we eerlijk zijn, daar moet je het niet van de muziek zelf hebben)..
UhNee schreef:Bij festivals etc. Is het vrij logisch lijkt me. Muziekstijlen zoals techno hóren gewoon hard vind ik, het is gewoon chill als je de bass voelt zegmaarIk zou het niet zachter willen. Misschien een idee om op een festival oid goedkope oordopjes te verkopen.
Emmaa_ schreef:Hier kan ik ook overal waar ik kom met luide muziek oordoppen kopen. Vaak zijn het dan van die dingen die je kan kneden en die eigenlijk niet heel goed blijven zitten, laat staan dat ze geluid filteren. Ik gebruik die dingen eigenlijk alleen maar thuis om te slapen, het staat op de planning om een goed paar oordoppen aan te schaffen voor festivals en concerten, dat gebeurt sowieso voor de volgende keer dat ik ga.
Ik deed eerst altijd wat lacherig over mensen die met oordoppen liepen, maar nadat ik na een festival zelf drie dagen met een piep in mijn oren rond heb gelopen praat ik wel anders. Het is gelukkig weggetrokken maar ik was doodsbang dat mijn oren permanent beschadigd zouden zijn