Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yessy schreef:Lijkt me een beetje omslachtig, geld geven en het vervolgens deels afnemen, geef dan gewoon belastingvrij minder geld zoals nu. Scheelt weer handelingen en dus geld.
Ik vind het juist goed dat we als land af willen van dat onzinnige geschuif met geld (toeslagen vs belasting betalen), laten we dat dan niet extra gaan invoeren voor één familie.
purny schreef:Ja. Ik ben anti koningshuis. Ze kosten ons teveel, ik vind de benaming uitkering ook fout. Een uitkering krijg je als je niet in dienst bent.
Met de belasting betalen leren de prinsesjes ook dat ze niet alles krijgen maar dat er ook dingen betaald moeten worden met het belastinggeld
Vala schreef:Jammer dat sommige mensen zomaar de historie van ons land willen verloochenen. En regeren doet de koning niet hoor, dat doet de regering
NatasjavE schreef:purny schreef:Goh... Ik denk niet dat WA naar de appie gaat.
Nee dat laat hij iemand doen. En dat kost bovenop de boodschappen....geld. (als in een salaris)
Afschaffen die handel.
Vala schreef:Jammer dat sommige mensen zomaar de historie van ons land willen verloochenen. En regeren doet de koning niet hoor, dat doet de regering