Waar het eerst nog begon met Project X achtige taferelen en massaal verstoppertje spelen bij de IKEA heeft internet het nu gericht op andere, serieus bedoelde evenementen, en in het bijzonder paard gerelateerde evenementen (al heb ik ook Sloveense Panfluitdingen en Cavia trimmen voorbij zien komen, maar die leken mij in eerste instantie al niet serieus).
Nu moet ik eerlijk bekennen dat ik, als natuurlijk echte paardenliefhebster, de reacties op de pagina's hilarisch vind. Ze zijn creatief, grappig en soms ontzettend vergezocht. En nog veel grappiger vind ik de mensen die gaan lopen zeuren en zelfs echt boos worden (capslock aan), want dat heeft natuurlijk alleen maar averrechts effect

Tegen de vele paardenliefhebbers die erg kwaad worden op dit soort grappen zou ik graag willen zeggen dat ze het gewoon moeten negeren of, nog beter, erom moeten lachen. Alsof er verder geen grappen worden gemaakt over voetbal, hockey of golf.
Hoe denkt bokt hierover? Zijn jullie de mensen die erom lachen, of de mensen die met capslock aan berichten plaatsen?
Sorry als er trouwens al een topic over is, kon er nog niks over vinden