Misschien denk ik wel veel te makkelijk maar.. je hóeft toch niet bij de AH te werken? Leuk dat je klaagt, maar dan ga je toch lekker ergens anders werken?
Brand maar los

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
elenaMM77 schreef:Littera schreef:Welke vakkenvuller? Waar gaat dit over?Zonder context is het een beetje moeilijk oordelen.
is al twee dagen in het nieuws?
LauraMc schreef:Even een wilde stelling op Bokt gooien n.a.v. de welbesproken vakkenvuller.
Misschien denk ik wel veel te makkelijk maar.. je hóeft toch niet bij de AH te werken? Leuk dat je klaagt, maar dan ga je toch lekker ergens anders werken?
Brand maar los
Precyll schreef:Of een vak gaan leren...Als je een uitkering krijgt kan je vaak ook de mogelijkheid krijgen om te studeren
Goof schreef:suus_pepper schreef:Het is nou eenmaal een BIJBAAN en geen volwassenenbaan.
Zeg dat nog eens tegen al die volwassenen voor wie deze baan wel hun gewone bron van inkomsten is
Goof schreef:suus_pepper schreef:Het is nou eenmaal een BIJBAAN en geen volwassenenbaan.
Zeg dat nog eens tegen al die volwassenen voor wie deze baan wel hun gewone bron van inkomsten is
suus_pepper schreef:Daar ben ik mij van bewust Janouk. Maar hij valt nu onder jeugdloon. Als je dat wil veranderen moet je gaan stemmen met de verkiezingen.
Ik blijf erbij, zo werkt het nou eenmaal in NL en als je dat wil veranderen moet je naar de vakbond/politiek. Niet naar de AvA van Ahold.