Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rosemarin schreef:Wat belachelijk, zo is er ook nog een kans dat die kinderen op jonge leeftijd hun moeder verliezen.
CoronaLime schreef:4 opgroeiende kinderen van een AOW'tje lijkt me ook niet heel makkelijk
Sleeper schreef:Aan de andere kant als zij een liefdevol huis kan bieden. Er zijn genoeg jongere ouders die (ook al doen ze hun best) dit niet kunnen. Ik ken genoeg mensen met oude ouders maar ook genoeg mensen die op jonge leeftijd al een ouder verloren zijn. Het is allemaal zo relatief, net als het hele leven
Diablo schreef:CoronaLime schreef:4 opgroeiende kinderen van een AOW'tje lijkt me ook niet heel makkelijk
In Duitsland krijg je behoorlijk kinderbijslag, 185 euro ongeveer per maand per kind. Hoeveel kinderen had ze ook al weer?
Goof schreef:Diablo schreef:
In Duitsland krijg je behoorlijk kinderbijslag, 185 euro ongeveer per maand per kind. Hoeveel kinderen had ze ook al weer?
Wat denk je dat kinderen kosten per maand, daar houd je niet veel van over, als je er al niet op achteruit gaat![]()
Wendy schreef:Rosemarin schreef:Wat belachelijk, zo is er ook nog een kans dat die kinderen op jonge leeftijd hun moeder verliezen.
Die kans is er natuurlijk altijd.
Bovendien is het krijgen van kinderen altijd een egoïstische beslissing.
Mijn mening: ik vind het lastig, maar als ze deze kinderen een goed thuis kan bieden, tja...