Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Libera schreef:Ik heb de havo nooit afgemaakt overigens... Via de LOI wel mn mavo diploma gehaald uiteindelijk. Op een stal gewerkt totdat ik erachter kwam dat dat kei en keihard werken is voor een honger loontje. Erg leuk, maar besloten om terug naar school te gaan. Hier ingestroomd in HBO en nu bezig aan mn Masters
Lis_Ol schreef:ik ben van mening dat geld verdomde handig is, maar zeker niet het belangrijksteik heb geweldige ouders en lieve vrienden, mijn paard, kat en huis. Dit is mij heel veel waard en dat is waar ik momenteel heel gelukkig van wordt.
ik werk zelf in de zorg. En nee dat is geen vetpot, maar ik ga elke dienst met veel plezier naar mijn werk. Dat vind ik heel wat waard en doe dat liever dan dat ik een onwijs goede baan heb waar ik het niet naar mijn zin heb.
Wat Kjoetie hierboven benoemd, diensten draaien met toeslagen (dit doe ik met voorkeur ook, draai nu ook een nachtdienst)
Doe iets wat je leuk vind, daar wordt je uiteindelijk gelukkiger van
zillionke schreef:En eigenlijk heb je over of geld je toegewijd is toch helemaal niet veel over te zeggen?