Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Black_Devil schreef:Ik wil ook graag gaan kijken!
mij is verteld dat door een cd'tje kijken (niet dat gat natuurlijk) of door een lege chipszak kijken helpt. Ik heb geen idee of het echt zo is maar ik ga het morgen zien
Black_Devil schreef:Ik wil ook graag gaan kijken!
mij is verteld dat door een cd'tje kijken (niet dat gat natuurlijk) of door een lege chipszak kijken helpt. Ik heb geen idee of het echt zo is maar ik ga het morgen zien
kitlover schreef:ik heb op dat moment engels, maar als ik mn docent over kan halen gaan we zeker naar buiten! Ik heb zelf ook geen bril ofzo, ik merk het wel..
Renee1991 schreef:Jep, cdtje gaat goed. Ik ga ook kijken! Met een cdtje
Manou schreef:Ik heb zo'n brilletje dat je bij de pearle kon halen, maar intussen staat op hun site dat al hun eclipsbrillen zijn uitgedeeld.
amkeVH schreef:Renee1991 schreef:Jep, cdtje gaat goed. Ik ga ook kijken! Met een cdtje
He? maar dat is toch heel solide?kun je daar doorheen kijken?
Renee1991 schreef:amkeVH schreef:He? maar dat is toch heel solide?kun je daar doorheen kijken?
In de weerspiegeling van de cd.. Dus de cd als een spiegel gebruiken. Maar ik lees net dat dat schadelijk is.
Zou dat met de camera van de smartphone werken ja? Wil heel graag kijken maar geen oogbeschadiging oplopen uiteraard