http://www.hartvannederland.nl/top-nieu ... rt-opname/
Jongen ligt al 3 weken in bed te creperen .. , en het ziekenhuis neemt hem niet aan

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zerline schreef:Het is te schandalig voor worden dat iemand met het "label psychisch" niet verder wordt onderzocht. Het zal wel in zijn hoofd zitten, dit wordt veel te vaak door artsen gezegd. Al zal het psychisch zijn, dan heeft deze jongen alsnog hulp nodig. Deze jongen en zijn familie moet volgens mijn mening onnodig lijden.....
eenitraM schreef:Het is op SBS6. Die kan ik (dus ikzelf. Niet jij of een ander) serieus nemen. Huisgenoot vroeg aan mij: is dit nieuws?
Maargoed. Ik vermijd ook graag dat programma of die van rtl4
moonfish13 schreef:eenitraM schreef:Het is op SBS6. Die kan ik (dus ikzelf. Niet jij of een ander) serieus nemen. Huisgenoot vroeg aan mij: is dit nieuws?
Dus omdat jij SBS6 niet serieus kan nemen mag die jongen zorg onthouden die hij nodig heeft?
Wat moeten ze dan als ze nergens voet aan de grond krijgen, toekijken hoe die gozer een keer het hoekje om gaat?
moonfish13 schreef:eenitraM schreef:Het is op SBS6. Die kan ik (dus ikzelf. Niet jij of een ander) serieus nemen. Huisgenoot vroeg aan mij: is dit nieuws?
Dus omdat jij SBS6 niet serieus kan nemen mag die jongen zorg onthouden die hij nodig heeft?
Wat moeten ze dan als ze nergens voet aan de grond krijgen, toekijken hoe die gozer een keer het hoekje om gaat?
Mayflower_ schreef:Ik wil het verhaal van het ziekenhuis ook wel horen. Nu hoor je het eenzijdig verhaal en HVNL neem ik sowieso niet erg serieus.