Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
anneliesdj schreef:Ik weet niet of het hier toepasselijk is, maar ik zit Dr Phil te kijken gaat over vermoord kind van 2, er wordt niet gesproken over intelligentie van de stiefmoeder (die verantwoordelijk is) maar het zou me niet verbazen.
tjady schreef:anneliesdj schreef:Ik weet niet of het hier toepasselijk is, maar ik zit Dr Phil te kijken gaat over vermoord kind van 2, er wordt niet gesproken over intelligentie van de stiefmoeder (die verantwoordelijk is) maar het zou me niet verbazen.
Ja heel toevallig heb ik ook Dr Phil aanstaan als ik het verhaal van Daniella voorbij zie komen. Eerst op facebook en nu op bokt. Wat een horror verhaal.
Ik denk ook dat er ouders zijn die beter geen kinderen hebben of kunnen krijgen. Ik voeg mij mij bij de quote van Cer.
Cer schreef:Ik vind sowieso niet dat mensen zomaar kinderen zouden moeten kunnen krijgenEr zijn veel te veel ouders die het helemaal niet aankunnen, veel te veel mishandelde en in de steek gelaten kinderen en ouders die kinderen niks te bieden hebben.. Het is een bijzonder voorrecht wat eigenlijk veel te groot is voor gedeelte van de mensheid om te kunnen handelen..
maar ja, wie gaat dat toetsen
Cer schreef:Kermis schreef:Ligt aan de ouders. De ene zwakbegaafde is de andere niet. Met goede begeleiding en ondersteuning vind ik het niet zo'n probleem.
Waarom moeten er weer anderen ingeschakeld worden dan? Kost geld en zorg.. waarom zou dat moeten kunnen?
Kermis schreef:Waarom altijd maar voor anderen willen beslissen en oordelen. Ik vind dat je nooit het recht van kinderen mogen krijgen van iemand kan afpakken. Mensen die zo geboren worden kunnen er ook niks aan doen dat ze zwakbegaafd zijn. De een is de andere niet. Er zijn genoeg zwakbegaafden die gewoon normaal een kind kunnen krijgen. We hebben het hier niet over het down syndroom maar over mensen met een iq tussen de 60 en 80.
Kermis schreef:Waarom altijd maar voor anderen willen beslissen en oordelen. Ik vind dat je nooit het recht van kinderen mogen krijgen van iemand kan afpakken. Mensen die zo geboren worden kunnen er ook niks aan doen dat ze zwakbegaafd zijn. De een is de andere niet. Er zijn genoeg zwakbegaafden die gewoon normaal een kind kunnen krijgen. We hebben het hier niet over het down syndroom maar over mensen met een iq tussen de 60 en 80. Om even een duidelijke lijn te trekken.