Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
karuna schreef:Lastig, van mij mag het alleen is het niet haalbaar. Ik kan er niet tegen krijg het er stik benauwd van. Ik ben al blij dat er op veel plaatsen een rookverbod is. Alleen het nadeel daarvan is dat je soms door een rookwalm ergens naar binnen moet zo smerig en buiten op een terrasje zitten ook daardoor zowat onmogelijk is geworden omdat alle rokers buiten zitten.
Zou mooi zijn als je alleen nog op eigen terrein en in je eigen auto zou mogen roken of met toestemming op het terrein van een andere partikulier.
Pandameisje schreef:Nederland kan ook op andere manieren geld krijgen en mensen die door roken ziek zijn geworden en niet meer in staat zijn om te werken krijgen gewoon geld. en wij moeten voor dat geld werken.
Sababber schreef:Ik zou het toch best fijn vinden als mensen Met bepaalde gezondheidsklachten een melding op legitimatie zouden krijgen dat ze niet meer mogen roken. Ik hoor vaak genoeg dat een arts zegt dat ze moeten stoppen maar dat ze dat niet doen.
verootjoo schreef:Weet je hoeveel belasting rokers betalende staat heeft echt een probleem als iedereen zou stoppen