Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cayenne schreef:Tja uhh, ik vind het heel erg van mezelf dat ik het denk, maar 'boontje komt om z'n loontje' is wel het eerste wat er bij me op komt. En normaal ben ik echt niet zo van die gedachtes..
Maar Joran kennende zal dit wel weer een publiciteitsstunt zijn. Hij wil graag zijn straf hier uitzitten dus het past wel in het beeld van 'kijk mij eens zielig zijn. Ik moet terug naar Nederland'.
bel91 schreef:Ze hebben het niet goed gedaan.......
_l_amanda_l_ schreef:Ze hebben zelfs een baby samenHier ook geen medelijden, voor wat hoort wat hoor, die meisjes hebben er ook niet om gevraagd vermoord te worden door een gestoorde idioot... :/
Wat me dan wel verbaast: is er serieus iemand met het getrouwd terwíjl hij in de gevangenis zat?![]()
Dan ben je toch zelf ook niet helemaal 100%?
No_worries schreef:_l_amanda_l_ schreef:Ze hebben zelfs een baby samenHier ook geen medelijden, voor wat hoort wat hoor, die meisjes hebben er ook niet om gevraagd vermoord te worden door een gestoorde idioot... :/
Wat me dan wel verbaast: is er serieus iemand met het getrouwd terwíjl hij in de gevangenis zat?![]()
Dan ben je toch zelf ook niet helemaal 100%?