joran vd sloot neergestoken.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

moyra

joran vd sloot neergestoken.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-14 16:31

http://www.rtlnieuws.nl/boulevard/crime ... stoken-cel

Het zal mij weer niet verbazen dat dit weer bedacht is om over geplaatst te worden.

Mocht hij wel Door een mede gevangene neergestoken zijn dan kan ik er ook weinig medelijden mee hebben heel eerlijk gezegd.

Hoe zit het met jullie medeleven voor joran?
Laatst bijgewerkt door moyra op 03-11-14 16:33, in het totaal 1 keer bewerkt

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 16:32

Gaat het lezen....

EDIT: Ik vind het lastig, er is nog niks écht bewezen!
EDIT 2: maar medelijden heb ik idd ook niet :')
Laatst bijgewerkt door eclair98 op 03-11-14 16:45, in het totaal 1 keer bewerkt

Jolien87

Re: joran vd sloot neergestoken.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 16:34

Ik heb weinig (lees: geen) medelijden met Joran. Ik vraag me ook af in hoeverre dit weer zo'n verhaal is van 'kijk mij eens zielig zijn'.

Ketly

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 16:35

Medeleven? Nee dat heb ik niet bij deze man. Dat hij het eerst meisje vermoordt heeft kan nog een 'ongeluk' zijn, maar als hij daarna zo dom is om het weer te doen, is dit zijn verdiende loon. Naar mijn mening zit hij in de juist gevangenis met de juiste aanpak.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 16:36

Tja uhh, ik vind het heel erg van mezelf dat ik het denk, maar 'boontje komt om z'n loontje' is wel het eerste wat er bij me op komt. En normaal ben ik echt niet zo van die gedachtes..
Maar Joran kennende zal dit wel weer een publiciteitsstunt zijn. Hij wil graag zijn straf hier uitzitten dus het past wel in het beeld van 'kijk mij eens zielig zijn. Ik moet terug naar Nederland'.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 16:39

Ze hebben het niet goed gedaan....... :x

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 16:41

Jammer...niet dood gestoken...

kwita

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 16:43

Cayenne schreef:
Tja uhh, ik vind het heel erg van mezelf dat ik het denk, maar 'boontje komt om z'n loontje' is wel het eerste wat er bij me op komt. En normaal ben ik echt niet zo van die gedachtes..
Maar Joran kennende zal dit wel weer een publiciteitsstunt zijn. Hij wil graag zijn straf hier uitzitten dus het past wel in het beeld van 'kijk mij eens zielig zijn. Ik moet terug naar Nederland'.

dit verwoord prima wat ik denk , en de hier bovenstaande ook -O-

pipo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 16:44

Hmm... had dieper moeten zijn en een flinke ontsteking worden.. Kan er niet mee zitten.. gewoon doodzwijgen die l*l

bliver

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 16:45

tja eerlijk gezegd is hij wel de laatste waar ik medelijden mee zou hebben. Tuurlijk elk mens maakt fouten, maar hij had ze goed kunnen maken en dat weigert hij dus zal er geen traan om laten als hij dit niet overleefd.

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 16:49

bel91 schreef:
Ze hebben het niet goed gedaan....... :x

mijn reactie kwam aardig overeen..

twee keer gestoken, 1 maal middel, 1 maal schouder, 'zeker twee centimeter diep'..
uch, sorry maar er zijn daar dan blijkbaar medegedetineerden die niet kunnen mikken..
een beetje moorddadige geditineerde zou dat steekwapen flink doorgetrokken hebben in de middel..

klinkt eerlijk gezegd een beetje als banketstaaf van de vrouw, of self inflicted/laten doen door die gast.

twee 'missteken' klinkt mij een beetje vreemd in de oren.. alsof ze een 'plaagstootje' uitdelen onderling.. nee als het menes is en er wordt gestoken, kom je er echt niet vanaf met 2x een enkele steekwond die ook nog eens 'mis' is.

ik geloof veel, maar heet geen gekke Gerrit (of Gerda, want heb nog steeds geen derde been gekweekt)

medelijden, nope, hij zit daar best..

eerlijk gezegd hoop ik dat hij daar nog lang mag blijven leven, levenslang, geen vervroegde vrijlating en mooi ver weg van Nederland. opgeruimd staat netjes, nu maar hopen dat iemand de sleutels kwijtraakt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 16:50

Ik dacht eerlijk gezegd:"Máár 2 cm?!" :o :o :o

Ben ook benieuwd of het echt is en hoe het dan mogelijk is dat die gestoorde vrouw van hem uit die gevangenis kan komen met dat T-Shirt.
En inderdaad, mocht er iets van waarheid in zitten; de gemiddelde automutileerder snijdt dieper. :o Grote kans dat hij het zelf gedaan heeft.

No_worries

Woonplaats: Wren's Nest Road, Down Under (Yeah right, in my dreams...)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 16:54

Dat was stiekem ook wat ik dacht: hoezo "zwaargewond" met twee steekjes van 2cm diep :o?
Krijg hier ook een beetje het gevoel bij van aandacht trekken, kijk hoe zwaar ik het heb....

Anoeska27

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 16:54

Ik wist ook niet dat je tegenwoordig al zwaargewond bent als je een wondje hebt van 2 cm. Beetje sensatie weer van de Televaag.

_l_amanda_l_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 16:57

Hier ook geen medelijden, voor wat hoort wat hoor, die meisjes hebben er ook niet om gevraagd vermoord te worden door een gestoorde idioot... :/
Wat me dan wel verbaast: is er serieus iemand met het getrouwd terwíjl hij in de gevangenis zat? :wow:
Dan ben je toch zelf ook niet helemaal 100%?

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 16:58

Nogal een groot sensatie word er van gemaakt :P. Die 2 cm raakt echt niks en toch is die zwaar gewond? Dan moet er een ader geraakt zijn maar dat staat nergens.

Nee ik vermoed dat het gewoon weer een afgesproken iets is, zodat hij kan aankaarten niet veilig te zijn in ze nog veel te luxe cel, en naar nederland probeert te komen.

No_worries

Woonplaats: Wren's Nest Road, Down Under (Yeah right, in my dreams...)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 16:59

_l_amanda_l_ schreef:
Hier ook geen medelijden, voor wat hoort wat hoor, die meisjes hebben er ook niet om gevraagd vermoord te worden door een gestoorde idioot... :/
Wat me dan wel verbaast: is er serieus iemand met het getrouwd terwíjl hij in de gevangenis zat? :wow:
Ze hebben zelfs een baby samen :wow:

bliver

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 17:00

Mag hopen dat ze hem elke dag een een steek geven o[p een pijnlijke plek net zo lang tot er bij neervalt. :x (zei ik dat hardop)

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 17:00

No_worries schreef:
_l_amanda_l_ schreef:
Ze hebben zelfs een baby samen :wow:

sterker nog, zij werkte in de gevangenis toen ze elkaar leerde kennen _O-

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 17:03

Jezus, wat kansloos dit, wonden van wel 2 heule centimeters en dan durven spreken over dat ie heeeeeel veel pijn heeft. Lame ass m*****F*****, grow a pair en stop met dat gejank. Lekker laten afsterven daar :')

leoenpat

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 17:04

IK vind niet dat dat zou moeten kunnen. Hij is ook een mens en zit zijn straf uit. Het leven in een dergelijke gevangenis lijkt mij al heftig genoeg als je dan ook nog je leven niet zeker bent dat maakt het in mijn ogen bijna onmenselijk dan koppel ik het even los van wat ie gedaan heeft want dat is uiteraard vreselijk.

Yasmijntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 17:05

Ik dacht ook 'wauw, 2 hele centimeters nogwel...'
Had even wat meer je best gedaan...

SummerRemedy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 17:05

Ik had gehoopt dat hij dood was. De wereld kan hem missen als kiespijn en dan hoeft niemand meer energie aan hem te verspillen met zijn aandachttrekkerij.

Yasmijntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 17:07

leoenpat, ja hij is een mens.. maar heeft zeer onmenselijke dingen gedaan:
dus het lijkt me niet erg dat hij de rest van zijn leven in angst in een gevangenis zit.
Dat wens ik hem zelfs misschien wel toe.. en ik voel me best schuldig over dat ik dat vind

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 17:07

Okee, een verhaal van puur horen zeggen door twee mensen die er alle belang bij hebben... dit is toch niet nieuwswaardig? Ga eerst de feiten uitzoeken, zou ik zeggen :n