Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
manie schreef:Mijn zegen heeft ie!!
De gevestigde orde heeft er een zooitje van gemaakt....
palousa_boy schreef:Nederland veranderd toch wel, en dan bedoel ik het niet positief.
Misschien kan deze man daar nog iets aan doen, maar deze zal vast ook wel weer afgeschoten worden omdat zijn ideeën niet helemaal in het straatje van de mensen die de grootste problemen veroorzaken past.. Dat hebben we immers eerder gezien.
Babeth schreef:manie schreef:Mijn zegen heeft ie!!
De gevestigde orde heeft er een zooitje van gemaakt....
Ja, ze hebben er een zooitje van gemaakt, maar denk je nu echt dat Wilders dit gaat oplossen? Ik denk dat we het tegenovergestelde effect gaan krijgen met Wilders. De enige reden dat hij zo populair is, is omdat hij inspeelt op de ongenoegen van het volk om zo zieltjes te winnen.
Babeth schreef:MarlindeRooz schreef:Iemand die een etnische minderheid wil verbieden, hoort niet in de Nederlandse politiek. Maar ik vind ook dat christelijke partijen niet thuis horen in de politiek.
Eens. Religie en politiek moet gescheiden blijven.
Kamy schreef:Wilders is goed om een beetje tegen gas te geven. Maar die is nooit capabel om dit land " te leiden". Moeten we ook absoluut niet willen, is mijn mening. Hij kan verhaaltjes vertellen maar een goed leider is het in mijn ogen niet.
En als we nu vanwege de pieten discussie massaal op PVV gaan stemmen. .... dan valt het nivo van Nederland me zwaar tegen
MarlindeRooz schreef:Iemand die een etnische minderheid wil verbieden, hoort niet in de Nederlandse politiek. Maar ik vind ook dat christelijke partijen niet thuis horen in de politiek.