http://www.dudesendonts.nl/puntmuts-pippi/
Niet echt een discussie, want ik neem aan dat iedereen het er wel mee eens is dat dit echt te ver gaat, maar wat wordt het vergezocht zeg.. Het is bijna grappig

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
JenW schreef:nederland word gigantisch verkloot zo!
heb mijn mening al klaar liggen, maar houd het maar even netjes!
Als die B........S! niet zo dom doen en terug gaan naar eigen L...D is er een stuk minder gedoe!
Annemiek80 schreef:JenW schreef:nederland word gigantisch verkloot zo!
Het gaat alleen in dit geval om Zweden... niet Nederland
manon_goldy schreef:Het begint steeds erger te worden.. Dan vind ik dat we 'blond amsterdam' ook moeten afschaffen want ik voel me gediscrimineerd. Ik vind ook dat we dan kerst moeten afschaffen, daarmee discrimineren we de konijnen en kalkoenen. Dan moet ook pasen afgeschaft worden want daarmee worden de hazen als hulpje gezien. Dan moeten we eigenlijk alle feestdagen afschaffen want anders discrimeren we kerst en pasen die niet meer mogen... En zo kan ik nog wel even doorgaan. (Niet dat ik de genoemde dingen echt vind) maar je kan echt in alles discriminatie zien..
YamaSaki schreef:Wauw![]()
Who's next...Dommel, BoesBoes, Alfred J.Kwak, Snorkels, Barbapapa, De Fabeltjeskrant?
Oh en als Blanke ben ik dus echt wel benadeeld toen ik hier net kwam wonen in deze buurt.
Je valt hier nogal op als bleekscheet zeg maar.
En daar werd ik op nagekeken ook, heb de gekste dingen meegemaakt die echt wel gingen om racisme en discriminatie. Dus uhm...iedereen kan het overkomen
Citaat:When white people complain about experiencing reverse racism, what they’re really complaining about is losing out on or being denied their already existing privileges. And while it may feel bad to realize your privilege is crumbling and the things you’ve taken for granted can be taken away from you, it is unfair, untrue, and disingenuous to call that experience reverse racism.