Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ElineS schreef:Ja, precies, daar zat ik ook al aan te denken. Al die moeite erin om ze te redden, de mankracht, de boten, dus het geld... En waarvoor, niets.
Danique_G schreef:Het zijn er teveel en ze trekken rond kennelijk voor meer voedsel.
Goede zaak dat ze zijn afgeschoten. Beter dan verdrinken over verhongeren. Desondanks dubbel dat ze eerst gered zijn uit het water. Schiet ze dan dood in het water. Minder risico voor de brandweer ook. Maarja, misschien zijn ze dan moeilijker te raken.
tjady schreef:Hoe ziek kan je zijn.Arme jachtopzichter, die man moet met zich zelf leven. Zal niet meevallen als je zo in elkaar zit.
8nnemiek schreef:Jee, ik begrijp dus dat die brandweerlieden niet op de hoogte waren dat die jachtopziener de dieren wilde afschietenik vind het echt belachelijk. Als je die dieren toch net in je handen hebt dan zet je ze toch meteen op een trailer/vrachtwagen en brengt ze terug naar waar ze vandaan komen? Maarja, wat is daar de kick van voor die jachtopziener he.. Nee, iemand die voor de ogen van een stel goede brandweerlieden en wellicht ook nog toeschouwers en jonge kinderen een stel uitgeputte varkentjes gaat doodschieten, daar kan ik echt niet bij..
Glossy227 schreef:Omdat de zwijnen daar niet mochten komen zijn ze afgeschoten?
Ah oke en is er ook iemand die, die zwijnen heeft verteld dat ze niet van de veluwe af mochten?
Of staan er soms bordjes verboden voor zwijnen?
Die dieren kunnen toch niet weten dat ze daar niet mogen komen? Of word ik nou gek