Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
slokkie schreef:Ik wordt een wormenfeest.
Mogen ze wraak nemen namens alle
familieleden die ooit door mij aan een haakje zijn geregen.
Tinky12 schreef:Doneren voor de medische wetenschap en dan wel mb op ME (myalgische encefalomyelitis) onderzoek,wat er over blijft mogen ze wel tussen de rozen wegschoffelen
Sammie schreef:Waarom wel?
Ik wil geen crematie dus een koraalrif helpen ga ik zeker niet doen.
antje_vip schreef:Staat er nou tussen dat je als eten voor aasgieren kan dienen?
vuurneon schreef:antje_vip schreef:Staat er nou tussen dat je als eten voor aasgieren kan dienen?
Er is sowieso in Tibet een groep die hun doden laat opeten door vooral de aasgieren. Wordt je op een berg gelegd en ehm kaalgeplukt door de aasgieren. Luchtbegrafenis heet dat geloof ik het het Nederlands. Mooi en vooral praktisch idee, maar ziet er echt luguber uit
Idee van as als koraal is ook wel tof
heidy_wilco schreef:Sowieso ben ik al orgaan-donor en mogen de doctoren alles gebruiken van mij wat ze nodig hebben. Ik weet nog niet of ik gecremeerd of begraven wil worden. Cremeren heeft voor mij op dit moment de voorkeur. En eigenlijk vind ik dat van het koraalrif wel erg mooi, maar ik wil graag ook begraven worden met als reden dat ik dan allerlei leuke dingen bij mij begraven kan hebben, zoals aardewerk uit de bronstijd, kogels (eerste/tweede wereldoorlog) en andere archeologische dingen, om de toekomstige archeologen te verwarrenEn daarbij ook een brief over hoe ik leefde. Ik studeer archeologie en er zijn nog zoveel mysteries onopgelost en soms zou ik willen dat mensen vroeger gewoon een briefje hadden geschreven over hoe het er allemaal aan toe ging. Dit klinkt echt heel stom
antje_vip schreef:heidy_wilco schreef:Sowieso ben ik al orgaan-donor en mogen de doctoren alles gebruiken van mij wat ze nodig hebben. Ik weet nog niet of ik gecremeerd of begraven wil worden. Cremeren heeft voor mij op dit moment de voorkeur. En eigenlijk vind ik dat van het koraalrif wel erg mooi, maar ik wil graag ook begraven worden met als reden dat ik dan allerlei leuke dingen bij mij begraven kan hebben, zoals aardewerk uit de bronstijd, kogels (eerste/tweede wereldoorlog) en andere archeologische dingen, om de toekomstige archeologen te verwarrenEn daarbij ook een brief over hoe ik leefde. Ik studeer archeologie en er zijn nog zoveel mysteries onopgelost en soms zou ik willen dat mensen vroeger gewoon een briefje hadden geschreven over hoe het er allemaal aan toe ging. Dit klinkt echt heel stom
Briefjes zijn wel geschreven, maar in een andere taal
Ik vind archeologie ook errug interessant!