Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
TurdusMerula schreef:Als je het vervelend vind kun je er voor kiezen het Jeugdjournaal te kijken. Je krijgt het nos-nieuws dan wel mee, maar zonder al te nare beelden of bewoordingen.
TammyVN schreef:TurdusMerula schreef:Als je het vervelend vind kun je er voor kiezen het Jeugdjournaal te kijken. Je krijgt het nos-nieuws dan wel mee, maar zonder al te nare beelden of bewoordingen.
Ik denk dat ik ook voor de TS spreek als ik bedoel dat de realiteit deprimerend en heftig is. Daar gaat het jeugdjournaal kijken weinig aan veranderen. De realiteit blijft hetzelfde en even deprimerend en heftig.
TurdusMerula schreef:TammyVN schreef:Ik denk dat ik ook voor de TS spreek als ik bedoel dat de realiteit deprimerend en heftig is. Daar gaat het jeugdjournaal kijken weinig aan veranderen. De realiteit blijft hetzelfde en even deprimerend en heftig.
Persoonlijk denk ik dat de realiteit (hoewel ik denk dat het nieuws absoluut niet objectief is) altijd al heftig is geweest.
Het kan zijn dat de manier waarop het nieuws gebracht wordt ook ergers is geworden. Dan is het een oplossing.
AmoorM schreef:Ik bedoel ook inderdaad dat het nieuws heftig met heftige beelden gebracht wordt. Maar ook dat het nieuws zelf steeds heftiger wordt. En het eigenlijk bijna overal oorlog, dood en moord is.
Iris82 schreef:Het lijkt er wel op he? Boko Haram, ISIS.
Ik vind het allemaal maar eng.
En die 50.000 mensen op die berg...
Ik weet gewoon niet wat erger is. Langzaam doodgaan of op een vreselijke manier afgeslacht worden...