Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cayenne schreef:Moeilijk... De moeder maakt het kind meer van streek dan de mensen van jeugdzorg en je weet niet waarom het kind uit huis moet.
Maar het arme kind is hier hoe dan ook de dupe van.
Def schreef:Ik vind dat hier heel weinig over te zeggen valt... we weten de precieze redenen niet waarom het kind uit huis wordt geplaatst.
Moeder gaat in discussie, dit is niet goed, maar het valt haar niet kwalijk te nemen in deze situatie.
Agent reageert op haar, maar die vind ik ook niet veel kwalijk te nemen, hij kiest ervoor dat te doen om haar rustig te houden.
Een kind zal altijd bij zijn moeder willen blijven en dit aangeven, hoe slecht die het ook heeft thuis.
Ik vind het belachelijk dat mensen op facebook ervoor pleiten hem weer terug bij moeder te doen, terwijl ze de achtergrond niet kennen.
__Lauraa schreef:Een uithuisplaatsing is voor elk kind en elke ouder altijd verschrikkelijk, het betekent dat er veel in het leven gaat veranderen van deze mensen. Verandering brengt weerstand met zich mee. Hoe vervelend de situatie ook is, een kind voelt zich in die situatie wel veilig, dat is zijn/haar comfortzone. Dus het is logisch dat het kind niet mee wil.
Het kind raakte vooral zo van streek doordat hij zijn moeder zo zag heb ik het idee, als je moeder zo doet raak je in paniek.
Wel ben ik van mening dat het beter op een andere manier had gekund.
BobbieLover schreef:Def schreef:Ik vind dat hier heel weinig over te zeggen valt... we weten de precieze redenen niet waarom het kind uit huis wordt geplaatst.
Moeder gaat in discussie, dit is niet goed, maar het valt haar niet kwalijk te nemen in deze situatie.
Agent reageert op haar, maar die vind ik ook niet veel kwalijk te nemen, hij kiest ervoor dat te doen om haar rustig te houden.
Een kind zal altijd bij zijn moeder willen blijven en dit aangeven, hoe slecht die het ook heeft thuis.
Ik vind het belachelijk dat mensen op facebook ervoor pleiten hem weer terug bij moeder te doen, terwijl ze de achtergrond niet kennen.
Maar elk verhaal heeft 2 kanten