Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
melody7 schreef:Egoïstisch... meer heb ik er eigenlijk niet over te zeggen..
Maar wat in dat artikel staat klopt ook niet, dat er maar 35 bekend zijn en dat er geen een het overleefd heeft, ik heb laatst nog ergens een documentaire gezien van 2 meisjes die een lijf deelde en die waren rond de 17-19 ergens dus het kán wel.. Tsja en als die ouders die documentaire hebben gezien en verder niks snap ik ze misschien ook nog wel, die meisjes hadden er niet veel problemen mee had ik het idee..
melody7 schreef:Egoïstisch... meer heb ik er eigenlijk niet over te zeggen..
Maar wat in dat artikel staat klopt ook niet, dat er maar 35 bekend zijn en dat er geen een het overleefd heeft, ik heb laatst nog ergens een documentaire gezien van 2 meisjes die een lijf deelde en die waren rond de 17-19 ergens dus het kán wel.. Tsja en als die ouders die documentaire hebben gezien en verder niks snap ik ze misschien ook nog wel, die meisjes hadden er niet veel problemen mee had ik het idee..
karlli schreef:melody7 schreef:Egoïstisch... meer heb ik er eigenlijk niet over te zeggen..
Ik heb inderdaad ook niks meer te zeggen dan dat ik het erg egoïstisch vindt van de moeder.
En ik ga er van uit dat ze een conjoined twin net als deze bedoelen, dus exact een schedel maar wel twee gezichten en twee hersenen
LadyKantje schreef:Ik vind het egoistisch.
Het komt zelfs een beetje op mij over alsof de moeder de baby('S) heeft gebaard om media aandacht te krijgen. Waarom zou je zo'n kindje willen laten leven, dat is toch alleen maar de pijn uitstellen? Zeker als het ook nog eens een kleine kans heeft op overleven. Nee ik vind dit echt barbaars.
chimello schreef:Ja precies. En liefde? Werk? Reizen? Overal aangekeken worden, het pesten... Zullen ze wel homeschooling krijgen, leven ze een nog meer afgezonderd bestaan. Ik denk misschien te veel na hierover.