Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sterreke98 schreef:Soms denk ik dat ook.. Dan verhuis ik per direct ergens waar het veilig is haha, Rusland en Amerika zullen dan (denk ik) een grote rol in spelen. Maar hopelijk gebeurt er de komende 100 jaar niks
Storm schreef:Als, ik zeg als, er al een oorlog zou komen, gaat dat er heel anders aan toe dan de vorige 2 wereldoorlogen. Dit wordt een politiek spelletje en geen Hitler die aan de macht probeert te komen dmv concentratiekampen ed. dit gaat op een heel andere manier gespeeld worden en de burgers zoals wij worden daar een heel eind buiten gehouden.
Storm schreef:Een atoombom? Welnee, dat is veel te riskant voor het land die de bom afvuurt. En het land wat je dan veroverd hebt, is jaren en jarenlang onbruikbaar door de straling.
Bizzybijtje schreef:gossa4ever schreef:ik ben er ook bang voorwil niet zeggen dat het gaat gebeuren maar vind het wel een eng idee!
wel heb ik uit zeer betrouwbare bron gehoord dat ze Russische bommenwerpers gesignaleerd hebben boven nederland
Wie is die betrouwbare bron dan?
Bizzybijtje schreef:gossa4ever schreef:ik ben er ook bang voorwil niet zeggen dat het gaat gebeuren maar vind het wel een eng idee!
wel heb ik uit zeer betrouwbare bron gehoord dat ze Russische bommenwerpers gesignaleerd hebben boven nederland
Wie is die betrouwbare bron dan?
_San87_ schreef:HorseTopShop schreef:Een derde wereldoorlog is wel waar Poetin mee bezig is. Maar ik denk niet dat het doorzet. De EU is er natuurlijk ook nog.
De EU is er ook nog. Wat moet de EU gaan doen dan?