Citaat:McDonald’s Nederland is vorige week per direct gestopt met de verkoop van de ‘Small Wrap Saté’. Het personeel is opgedragen om, als klanten vragen naar de wrap, niets meer te zeggen dan: “De Small Wrap Saté is niet meer beschikbaar”. McDonald’s haalde de wrap uit het assortiment nadat vorige week woensdag een 17-jarige jongen is overleden aan de gevolgen van een ernstige allergische reactie.
http://www.nrc.nl/nieuws/2014/04/04/mcd ... tie-klant/
Ik vind dit persoonlijk wel een beetje vreemd, een allergische reactie kan altijd voorkomen, als je ergens zo allergisch voor bent dat je er aan overlijdt weet je dat toch wel van te voren lijkt me.
Zo ben ik allergisch voor tomaat, dit zit op de meeste burgers en wraps bij de McDonalds, ik bestel dus alles zonder tomaat en dit wordt ook altijd netjes zo voor me klaar gemaakt.
Nou is dit geen dodelijke allergie, maar ik krijg hier toch flinke klachten van, maar dit is dan toch mijn eigen verantwoordelijkheid.
Ik begrijp dus ook niet zo goed waarom dit product volledig uit het assortiment is gehaald, hoe denken jullie hier over?