Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
FNews schreef:Ik vind het geen risico van het vak. Iemand overvallen doe je gewoon niet.
Die vrouw heeft zich in mijn ogen verdedigt en dan zal je ook zien dat omdat zij heeft geschoten ze problemen gaat krijgen.
Citaat:Berichten dat de vrouw van de eigenaar zou hebben geschoten, ontkende de politie."Dat kunnen wij in ieder geval niet bevestigen. Mensen gaan verhalen vertellen, maar wij hebben feiten nodig. En daar doen we nu onderzoek voor"
laetitia schreef:Risico van het vak inderdaad. Hoe vaak worden juweliers zelf niet doodgeschoten tijdens een overval.
Vind het prima dat die twee dood zijn, laat het een waarschuwing zijn voor al het tuig dat hier rondloopt.
en ik hoop van harte dat de schieter niet veroordeeld wordt.
Man0n89 schreef:Sowieso een verschrikkelijke samenloop van omstandigheden ik snap de handeling van de vrouw maar ze heeft erg disproportioneel gehandeld en ik vrees voor haar dat er dan ook een strafrechtelijke vervolging aan zit te komen aangezien ze ook de politie had kunnen bellen maar dit dus niet heeft gedaan. Een beroep op noodweer...tja ik zou er als rechter niet graag over oordelen. Nederland heef nou eenmaal dat je niet voor eigen rechter mag spelen. Maar dan oordeel ik ook maar als student rechten. Persoonlijk vind ik alsnog dat ze vrij heftig gehandeld verder tjaa... Dramatisch voor alle partijen.
Citaat:Minder?
2 minder