gelijk maar eens even een vraag droppen wat jullie hier nou van vinden.
het gaat over vervoersmiddelen en boetes.
ik heb nu een jaartje een snorscooter...erg handig. scheur er elke dag mee naar stal.
dat ding mag max 25 rijden maar natuurlijk is hij opgevoerd (dat was al toen ik hem aanschaf)
zeker 9 op de 10 scooters/snorscooters zijn hier in mijn omgeving opgevoerd. ik denk dat dat eigenlijk overal wel zo is op de oudere mensen na

maargoed, opgevoerde scooter is tegen de regels. mijn scooter moet nog afgevoerd worden, ik ben er alleen een beetje lui voor.
ik rij max. 30 omdat ik het niet fijn vind om hard te rijden. ten eerste hoor ik geen muziek meer als ik harder rij en ten tweede, het is nog koud ook om hard te gaan!
maar stel! de politie staat op de hoek....en, hoppaaaa. mevrouw mag mee op de lopende band.
natuurlijk heb ik geen poot om op te staan dan, regels zijn regels. maar wat ik dan echt ZOOOO STOM vind is!:
Waarom scooters een boete krijgen als het voertuig is opgevoerd maar zij zich wel aan de snelheid houden (zoals ik

dan moeten auto's toch ook afgevoerd worden naar 130??? precies hetzelfde in mijn ogen...
of alles afvoeren tot de max snelheid, of de rollerbank weg... boetes voor snelheidsoverschrijding uiteraard toegestaan.