Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nathaliefje schreef:Op zich snap ik wel dat er enorm veel onbegrip en frustratie heerst in de gemeenschap van moslims in NL omtrent de uitspraken van Geert Wilders, maar ik denk dat een filmpje als deze juist de vooroordelen over een zogenaamd agressieve en gewelddadige godsdienst in de hand werkt.
Nathaliefje schreef:Op zich snap ik wel dat er enorm veel onbegrip en frustratie heerst in de gemeenschap van moslims in NL omtrent de uitspraken van Geert Wilders, maar ik denk dat een filmpje als deze juist de vooroordelen over een zogenaamd agressieve en gewelddadige godsdienst in de hand werkt.
Donkerblauw schreef:Nathaliefje schreef:Op zich snap ik wel dat er enorm veel onbegrip en frustratie heerst in de gemeenschap van moslims in NL omtrent de uitspraken van Geert Wilders, maar ik denk dat een filmpje als deze juist de vooroordelen over een zogenaamd agressieve en gewelddadige godsdienst in de hand werkt.
Helemaal mee eens.
Toch jammer van het nummer zelf, de tekst is goed. Hij zou wel voor zo'n controversiële clip gekozen hebben zodat er over gepraat zou worden. En dat is ook gelukt. Geloof dat Wilders zelfs aangifte tegen Hozny heeft gedaan.