Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
PocoGaucha schreef:Ik vind van wel. Een IC is heel gevoelig voor besmetting, en mensen die daar niets te zoeken hebben moeten er weg blijven.
chelle_dora schreef:Plus het feit dat mensen op de IC daar vaak na een grote ingreep of een ander ingrijpend iets liggen, die moet je niet lastig vallen met veel te veel bezoek en zeker niet stiekem...
Shadow0 schreef:chelle_dora schreef:Plus het feit dat mensen op de IC daar vaak na een grote ingreep of een ander ingrijpend iets liggen, die moet je niet lastig vallen met veel te veel bezoek en zeker niet stiekem...
Dat is natuurlijk wel precies het punt dat RamBam wil makenReinout Oerlemans heeft tenslotte precies dat gedaan: mensen stiekem opgenomen terwijl ze op de IC ofzo waren.
chelle_dora schreef:Shadow0 schreef:
Dat is natuurlijk wel precies het punt dat RamBam wil makenReinout Oerlemans heeft tenslotte precies dat gedaan: mensen stiekem opgenomen terwijl ze op de IC ofzo waren.
Ik ken het hele programma verder niet, ik reageer enkel op de openingspostAls dat de hele insteek van het programma is vind ik dat net zo misselijk namelijk.
Wendy schreef:chelle_dora schreef:
Ik ken het hele programma verder niet, ik reageer enkel op de openingspostAls dat de hele insteek van het programma is vind ik dat net zo misselijk namelijk.
Misschien had je dan even de moeite moeten nemen om de link in de openingspost aan te klikken
chelle_dora schreef:Wendy schreef:Misschien had je dan even de moeite moeten nemen om de link in de openingspost aan te klikken
Ik heb de link gelezen hoor. Ik ken alleen het hele prgroamma Rambam en het programma van Reinout Oerlemans niet, ik kijk geen tv.
Verkeerd verwoord dan dus, ik reageer enkel op het artikel in de openingspost en niet op de inhoud van beide tv/radio programma's.
Wendy schreef:chelle_dora schreef:
Ik heb de link gelezen hoor. Ik ken alleen het hele prgroamma Rambam en het programma van Reinout Oerlemans niet, ik kijk geen tv.
Verkeerd verwoord dan dus, ik reageer enkel op het artikel in de openingspost en niet op de inhoud van beide tv/radio programma's.
Het programma van Oerlemans is maar 1 keer op TV geweest (en heb ik zelf ook niet gezien)Maar er is wel heel veel gedoe over geweest in de media, juist omdat voor dat programma mensen op o.a. de IC ongevraagd gefilmd werden.