Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MargreetW schreef:Leuke artikelen. Verbaasd mij echt hoeveel er geindoctrineerd wordt door bv. te zeggen dat een BMR autisme kan veroorzaken. Er zijn, ook in Nederland, maar heel weinig echte autisten. De rest van de kinderen met Autisme en ADHD/ADD etc. hebben veel meer aan gedrags- en voedingstherapie. Maar ja, dat is veel moeilijker hé.
MargreetW schreef:Leuke artikelen. Verbaasd mij echt hoeveel er geindoctrineerd wordt door bv. te zeggen dat een BMR autisme kan veroorzaken. Er zijn, ook in Nederland, maar heel weinig echte autisten. De rest van de kinderen met Autisme en ADHD/ADD etc. hebben veel meer aan gedrags- en voedingstherapie. Maar ja, dat is veel moeilijker hé.
MargreetW schreef:Ik heb het over mensen die zeggen een autistisch kind of een kind met ADHD te hebben door vaccinaties hé. Terwijl dat kind na gedrags- en voedingstherapie opeens niet meer is. En dat geldt veel meer voor kinderen met ADHD en aanverwante stoornissen.
Ik heb niet over de echte autistische kinderen, maar ook die krijgen het niet van een vaccinatie.