Yezzi schreef:Ayoub heeft gewonnen. Ik was voor Stephanie.Vreselijk hyperactief kind was dat zeg en ze trok onwijs irritant gezicht elke keer nee kreeg daar echt hoofdpijn van haha
Slina schreef:Hoe kan jij 30 min van tevoren weten wie er wint? :sHelderziend. Hyperactief is ze wel maar steengoed!
Misschien alleen de talenten van marco gezien? Toen won Ayoub ook een uurtje ofzo terug. Nu dus weer..Werd soms een beetje bang van de gezichtsuitdrukkingen van Stephanie maar wel knap gezongen.
Vond t ecjt niet super, was die Isabel en zeker die Nieloefar 10x beter qua stem, ademhaling in interpretering van t nr
Ik vond BTW Isabel wel echt met kop en schouders boven de anderen uitsteken. Denk ook dat de jongen vooral won door looks en een hele hoop meiden
Yezzi schreef:Schreeuwerd Demi heeft gelukkig niet gewonnen.nah... gun haar ook wat joh! zenuwen... en je bent niet elke dag even goed toch?
DeEenhoorn schreef:Yezzi schreef:Schreeuwerd Demi heeft gelukkig niet gewonnen.nah... gun haar ook wat joh! zenuwen... en je bent niet elke dag even goed toch?Nou dan heeft ze dus altijd last van zenuwen.
Polly schreef:Wat is precies het discussiepunt?Niks. Het enige wat je moet vertellen is voor wie je was.
Ik vond die Stephnie echt niks Ayoub vond ik in zijn auditie wel erg goed, maar in de finale ook maar matig. Ik had liever gehad dat Isabel, Nieloefaar of Katrina zou winnen.