Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MirandaDvG schreef:Ik hoop dat er niks aan Whatsapp verandert kwa privacy etc. Zo wel, dan stop ik er ook mee.
Weet iemand welke alternatieve goeie chats er zijn?
Laulitz schreef:MirandaDvG schreef:Ik hoop dat er niks aan Whatsapp verandert kwa privacy etc. Zo wel, dan stop ik er ook mee.
Weet iemand welke alternatieve goeie chats er zijn?
Kik, Viber,... Zijn ook allemaal gratis, ik heb onlangs whatsapp gedownload en toen werd er mij (en andere mensen) verteld dat het 1 jaar gratis is en daarna betaald
Suusie22 schreef:Ik las het inderdaad, ik hoop dat ze geen reclame gaan toevoegen en berichten openbaar worden gemaakt, als dat zo is kap ik met Whapp
Kelszz_ schreef:Laulitz schreef:
Kik, Viber,... Zijn ook allemaal gratis, ik heb onlangs whatsapp gedownload en toen werd er mij (en andere mensen) verteld dat het 1 jaar gratis is en daarna betaald
Ik gebruik het nu al 3 jaar, en nog nooit voor hoeven te betalen
Kelszz_ schreef:Citaat:En nu is het betalend gewordenIk dacht eerst ook dat ik het verkeerd had gelezen maar heb het nu al van meerdere mensen bevestigd gekregen...
He meen jeDan mag ik er 15 juni aan volgens mijn whatsapp ..
rapunzelx schreef:Suusie22 schreef:Ik las het inderdaad, ik hoop dat ze geen reclame gaan toevoegen en berichten openbaar worden gemaakt, als dat zo is kap ik met Whapp
Waarschijnlijk wel reclame heb ik gehoord. Stel je hebt het de hele tijd over Divoza, dan krijg je reclame over Divoza. Als dit daadwerkelijk zo is stop ik ermee.