Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Depende schreef:Ik vind het enthousiasme geweldig en stiekem wel aandoenlijk. Het enige jammere vind ik dan weer dat ze gezellig een drankje gaan doen met Poetin, maar je kan niet alles hebben.
ryukapple schreef:Ik vind het juist veel beter zo weet zeker dat het voor onze schaatsers daar een geweldige motivatie is. Als ze daar als houten klaasen zouden zitten lijken ze alleen maar ongeïnteresseerd alsof ze daar alleen maar zitten omdat het moet. die klagers hebben nooit gehoord van het woord teamspirit
Depende schreef:Ik vind het enthousiasme geweldig en stiekem wel aandoenlijk. Het enige jammere vind ik dan weer dat ze gezellig een drankje gaan doen met Poetin, maar je kan niet alles hebben.
Tja wat moeten ze dan doen koude oorlog spelen met poetin daar schiet je wat mee op![]()
en nee ik ben het niet eens met het gedeelte homorechten daar, maar het is allemaal niet zo erg als het lijkt. ken een aantal mensen die zelf uit rusland komen en daar nog veel familie hebben en ook die bevestigen dat. Het word allemaal heel erg opgeblazen door de media en al die nep filmpjes over homo geweld die over heel facebook gaan helpen niet heel erg mee. Daarnaast zijn russen een beetje anders het blijft een hard volk, die je niet zomaar ff met een zachte hand bestuurd.