Stacy Westfall, de doof stomme 20 jarige die de Freestyle Reining categorie won zonder tuigage.
Wie kent er nog meer van die leuke broodjes aap?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zilfstar schreef:Had deze eerder gezien, wist niet dat t broodje aap was eigenlijk. Was ze niet doofstom dan?
Citaat:However, by 2011, the video of Westfall's performance had "gone viral" across the internet containing a claim that she was in her 20s, deaf, and mute, none of which was accurate
jodi schreef:Molfre schreef:Precies dat soort dingen. Ik moet stiekem altijd wel om de naïviteit van de lezer die het deelt lachen hoor.
Dat is net het probleem: 'lezers' lezen niet
Vjestagirl schreef:Wat ook een leuke is, is die van de dolfijnenmoord in Denemarken...
Vjestagirl schreef:Wat ook een leuke is, is die van de dolfijnenmoord in Denemarken...
F_Orumster schreef:Vjestagirl schreef:Wat ook een leuke is, is die van de dolfijnenmoord in Denemarken...
Alsin, dat het niet in Denemarken is maar de Faroer Eilanden, of is het een hoax? Ik kan alleen vinden dat de Faroer eilanden een eigen staat zijn en we dus niet massaal bij Denemarken hoeven te protesteren, ik zie helaas niet dat het een hoax is.
Zilfstar schreef:Had deze eerder gezien, wist niet dat t broodje aap was eigenlijk. Was ze niet doofstom dan?