Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
KarmaWitch schreef:Wat houdt deze protestactie in? Om 15:00 op vrijdag middag is het door heel het lang een gigantische spits. Om deze tijd proberen we met zoveel mogelijk chauffeurs (liefst iedereen die een auto kan bemachtigen en die een rijbewijs heeft!) alle Nederlands wegen blokkeren.
Goof schreef:KarmaWitch schreef:Wat houdt deze protestactie in? Om 15:00 op vrijdag middag is het door heel het lang een gigantische spits. Om deze tijd proberen we met zoveel mogelijk chauffeurs (liefst iedereen die een auto kan bemachtigen en die een rijbewijs heeft!) alle Nederlands wegen blokkeren.
Dus omdat een ander wil protesteren sta ik straks urenlang in de file?
Tof is dat.
lieveli schreef:Ik heb niet echt last van die bezuinigingen. Bovendien vind ik het echt te achterlijk om mensen in het verkeer te gaan hinderen omdat andere mensen graag publiekelijk willen janken over hoe slecht het hier is.
Kwanyin schreef:Ik wil eerst eens zien hoeveel mensen er daadwerkelijk aan zo'n actie gaan meedoen. Als het zo'n facebookevenement is moet je die strijdvaardige deelnemers meestal delen door honderd, tenzij je "verjaardagsfeestje" in de titel hebt staan.
Karin92 schreef:Ik vind het een erg goed idee om te gaan protesteren. Maar alle wegen blokkeren vind ik niet kunnen persoonlijk!
Dat gaat dan net weer een stap te ver.
Wel ben ik het eens met de belachelijke hoge kosten die wij als nederlanders moeten betalen.
En dat terwijl alle roemen en polen onze banen inpikken dan ook nog eens voor een habbekrats hier in de zorgverzekering kunnen terwijl wij elk jaar meer moeten betalen...
Bizzybijtje schreef:lieveli schreef:Ik heb niet echt last van die bezuinigingen. Bovendien vind ik het echt te achterlijk om mensen in het verkeer te gaan hinderen omdat andere mensen graag publiekelijk willen janken over hoe slecht het hier is.
Ze hebben niks te klagen en verzinnen daarom maar wat om te klagen. Typisch NL
Kuggur schreef:Achterlijke actie, vooral ironisch met je auto te protesteren hoe arm je het wel niet hebt...
Om nog maar te zwijgen van je onsmakelijke opmerking over "buitenlanders" TS.
Karin92 schreef:Ik vind het een erg goed idee om te gaan protesteren. Maar alle wegen blokkeren vind ik niet kunnen persoonlijk!
Dat gaat dan net weer een stap te ver.
Wel ben ik het eens met de belachelijke hoge kosten die wij als nederlanders moeten betalen.
En dat terwijl alle roemen en polen onze banen inpikken en dan ook nog eens voor een habbekrats hier in de zorgverzekering kunnen terwijl wij elk jaar meer moeten betalen...