Second love

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

BOKTMANDYY

Second love

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-14 00:03

op second love .nl heb ik eindelijk iemand gevonden die naar mij luistert. Www.secondlove.nl

Dit kan je toch niet goedkeuren? Je word gewoon op tv een soort van aangespoord om vreemd te gaan, dit gaat nergens meer over, dit keur je niet goed. Wat vinden jullie hier nou van ?

KimD

Re: Second love

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 00:05

Niemand verplicht je om je daar aan te melden. ;) In mijn ogen als een man of vrouw zich daar aanmeld is het fout in een relatie.

Zou wel leuk zijn als man en vrouw zich beide aanmelden en dan met elkaar vreemd gaan. :=

princequillo
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 00:07

Dat is wel zo. Niemand forceert je. Maar ik vind het wel belachelijk.

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 00:07

Gelukkig kunnen mensen altijd nog zelf kiezen of ze hier inderdaad naar op zoek gaan. Ik hoop in ieder geval dat de man met wie ik later trouw dit niet in zijn hoofd haalt :D

Overigens genoeg mensen die een open relatie hebben, voor hen zal het misschien wel geschikt zijn. Mensen die vreemdgaan zijn er toch wel, of ze dit nou openbaar doen of niet. Ik vind dan ook niet dat dit soort dingen aan banden gelegd zouden moeten worden o.i.d., iedereen kan hopelijk voor zichzelf denken en de juiste beslissing (welke dat dan ook is) nemen.

BOKTMANDYY

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-14 00:25

Daar hebben jullie gelijk in, het is wel je eigen keuze, maar ik vind het alsnog ronduit belachelijk _O-

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 00:27

Ja ik ook hoor, maar laten we eerlijk zijn, als je in het centrum van Amsterdam gaat lopen zie je ook genoeg andere belachelijke dingen dus ja :P Om dat soort dingen haal ik mijn schouders maar op.

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 00:38

Het blijft een ieders eigen keuze, maar het is wel iets dat afwijkt van de algemene norm. Het is menselijk om dat vervelend te vinden. Ik erger me er ook aan, iedere keer denk ik gatver.

BeeMed

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 00:45

BOKTMANDYY schreef:
Daar hebben jullie gelijk in, het is wel je eigen keuze, maar ik vind het alsnog ronduit belachelijk _O-

Helemaal mee eens. Vreemdgaan doen mensen toch wel, maar vind het wel echt een dieptepunt dat er openlijk reclame voor ggemaakt wordt.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 00:46

BOKTMANDYY

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-14 00:53

Ik denk dat dat er zo een slotje op komt, niet gezien ik probeerde nog in zoektocht second love op te sporen, geen topic erover gevonden, toch over het hoofd gezien

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 02:00

Die reclame mogen ze van mij echt acuut verbieden. Wat een pure onzin zeg. Als mensen vreemd willen gaan kan dat ook gewoon op normale datingsites of whatever. Nee dat gehijg 'ben jij gelukkig getrouwd? Ik ook!' Ja fijn voor je.. snap niet dat dat op de radio en tv moet worden verkondigd. De reclame is ook te horen en te zien op tijden dat kleine kinderen luisteren.. van mij mag het echt van de kijkbuis verdwijnen.. als ik die stem al hoor krijg ik echt moordneigingen. Stom gedoe.. waarom gaan ze geen reclzme maken voor wiet? Niemand dwingt je daartoe en het is legaal hier in nl.. wedden dat als dat gebeurt dat half nederland een petitie start voor t verwijderen van de reclame. Ik vind secondoove echt gruwelijke onzin.

xZiva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 02:05

Ik heb dit al zo vaak gezegd.
in die reclame zeggen ze; gelukkig getrouwd? Ik ook.

als je gelukkig getrouwd bent ga je naar mijn weten al niet naar een 2e liefde kijken/zoeken :n

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 09:51

Ik vind het ook belachelijk.. Wie weet hoe veel relaties er al verpest zijn door die site en die reclame. Probleem is dat de drempel steeds lager wordt voor veel mensen om hier aan mee te doen. 'Er wordt reclame voor gemaakt, heel veel mensen doen het, dan zal het wel niet zo erg zijn'..

Ceriadwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 09:53

8nnemiek schreef:
Ik vind het ook belachelijk.. Wie weet hoe veel relaties er al verpest zijn door die site en die reclame. Probleem is dat de drempel steeds lager wordt voor veel mensen om hier aan mee te doen. 'Er wordt reclame voor gemaakt, heel veel mensen doen het, dan zal het wel niet zo erg zijn'..

Relaties worden niet verpest door die site of de reclame. Relaties worden verpest door het handelen van de individu.

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 09:56

Als je je aan gaat melden op een datingsite voor wanhopige huismannen en -vrouwen, moet je je sowieso maar eens achter de oren gaan krabben over je relatie _O-

Iris92

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 10:02

Ik vind het belachelijk, als je relatie goed is verlang je naar mijn weten niet naar iemand anders en deel je lief en leed met elkaar.. Zonder dat je daar een ander bij nodig heeft. Maar al met al heb je het zelf in de hand. Vind het meer iets van ik blijf veilig bij mn desbetreffende partner want nu weet ik wat ik heb, maar ik wil ook wat nieuws dus maar een 2e liefde..

Nee, mij niet gezien, moet er niet aandenken..

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 10:03

En toch, ceriadwen, als er even iets niet lekker gaat in de relatie gaan mensen steeds sneller naar zoiets zoeken dan het gewoon goed te maken. Vroeger was het heel normaal om een relatie van 10 of 20 jaar te hebben en gelukkig getrouwd te zijn.. Tegenwoordig lijken mensen elkaar na 5 jaar alweer zat te zijn. Dat komt echt niet alleen door de mensen zelf, maar ook de manier waarop mensen in het leven staan en die wordt men deels opgelegd door de media. Men kijkt nog haast niet meer op als er weer een koppel uit elkaar is gegaan. Is toch hartstikke normaal? In plaats van dat mensen gaan denken 'hoe kan ik weer leven blazen in mijn relatie' gaan ze op zoek naar iets anders, en doen daarmee niet alleen zichzelf pijn. Ik vind het gewoon niet kunnen, dat daar zelfs reclame voor wordt gemaakt!

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 10:08

Als iemand vreemd wilt gaan, dan doet hij of zij dat toch. Ik vind het ook verwerpelijk dat iemand dan naar zo'n site als secondlove kan grijpen, en zodra ik de reclame hoor of zie, zap ik meteen weg. Vind het verschrikkelijk. Maar je kan het niet verbieden. In NL hebben we namelijk zoiets als persvrijheid, en vreemdgaan valt helaas niet in dezelfde categorie als aanzetten tot haat, moord of dat soort dingen.

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 10:31

8nnemiek schreef:
En toch, ceriadwen, als er even iets niet lekker gaat in de relatie gaan mensen steeds sneller naar zoiets zoeken dan het gewoon goed te maken. Vroeger was het heel normaal om een relatie van 10 of 20 jaar te hebben en gelukkig getrouwd te zijn.. Tegenwoordig lijken mensen elkaar na 5 jaar alweer zat te zijn. Dat komt echt niet alleen door de mensen zelf, maar ook de manier waarop mensen in het leven staan en die wordt men deels opgelegd door de media. Men kijkt nog haast niet meer op als er weer een koppel uit elkaar is gegaan. Is toch hartstikke normaal? In plaats van dat mensen gaan denken 'hoe kan ik weer leven blazen in mijn relatie' gaan ze op zoek naar iets anders, en doen daarmee niet alleen zichzelf pijn. Ik vind het gewoon niet kunnen, dat daar zelfs reclame voor wordt gemaakt!

Zo zou ik het niet willen zien... Je hebt ook genoeg voorbeelden van mensen die tegen wil en dank bij elkaar zijn gebleven "omdat dat zo hoort". Dat is imo een zeer positieve ontwikkeling.
Ach, zo moeilijk is het allemaal niet.. :) Mijn vriend en ik hebben bedacht dat 90% van alle relatieproblemen voortkomt uit het gebrek aan communicatie, dus we hebben afgesproken dat we niks voor ons uit gaan schuiven en opkroppen, niet gaan slapen met een rotgevoel, geen smoesjes, dat idee.
En inderdaad, we zijn bijna een jaar samen en hebben nog nooit ruzie gehad om iets.

Dat je echt denkt "was dat nou zo moeilijk"?

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 19:26

Ik vind het belachelijk, echt idioot en van de zotte dat hier reclame voor wordt gemaakt... Dat ht bestaat; ok. Maar promoten!? En als het dan alleen 's nachts was, maar het is ook overdag, kinderen horen het ook. Wil je echt je kinderen leren dat je je huwelijk niet serieus moet nemen? Dat je mensen mag bedriegen?

Is dit echt wat we willen in onze maatschappij? Een maatschappij creeeren wat draait om bedrog en overspel. Wat is er gebeurd met elkaar vertrouwen en liefhebben? Het gezin staat centraal in de samenleving en zou een veilige thuishaven moeten zijn. Waarom moet hier vrij op geschoten worden?
En tuurlijk, mensen die het zoeken en willen doen het wel. Maar waarom in vredesnaam zou je de maatschappij onder vuur willen leggen met het maken van zulke reclames?

Bovendien, reclame voor roken mag al niet meer, van alcohol is de slogan 'maakt meer kapot dan je lief is'. Waarom staat hier dan niet bij: pas op, dodelijk voor je huwelijk?

xdniesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 19:28

Ook ik vind het belachelijk.
Zoals veroo zei, ook kinderen horen het tegenwoordig. Wat is dat nou voor een voorbeeld?

Ik dacht trouwens ook dat vreemdgaan tegen de wet was? :+

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 19:30

xdniesje schreef:
Ook ik vind het belachelijk.
Zoals veroo zei, ook kinderen horen het tegenwoordig. Wat is dat nou voor een voorbeeld?

Ik dacht trouwens ook dat vreemdgaan tegen de wet was? :+

Nee, die is ook al afgeschaft in de jaren 70/80 :j

heleen88

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 19:33

Vreemdgaan word door dit soort dingen, als normaal beschouwt straks.
Het is niet erg..ik doe het ook vind ik dat de boodschap is.

Op deze manier zijn er over 20 jaar alleen nog maar open relatie's en zeggen ze..weet je wat vroeger normaal was? Dat men hun hele leven lang een partner had..tikken op hun voor hoofd en lachen er om.

YellowGray

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 19:42

Ik vind ook dat de drempel hierdoor nodeloos verlaagd wordt en dat er een slecht voorbeeld afgegeven wordt aan jongeren.
Dat het minder vanzelfsprekend wordt dat mensen hun hele leven bij 1 persoon blijven, dat kan, maar dat kan ook zonder vreemdgaan.
Ik vind het heel kwalijk. Achter 80% van die profielen gaat iemand schuil die zijn of haar echtgenoot voor de gek houdt (de mensen met een open relatie dus niet meegerekend) en die dus veel pijn veroorzaakt. Alleen maar omdat een stel mensen geld wilden verdienen en zo'n website oprichtten. Dat vreemdgaan gebeurt, alas, maar ik vind het héél naar dat mensen geld willen verdienen aan zoiets.

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 19:43

Het grappige is dat iedereen vreemd gaan uit den boze vind en dat iedereen een lang en gelukkig leven samen met een ander moet leiden.

Wij zijn met dat idee opgevoed, maar maakt dat het meteen 'normaal'? Het is ook alleen maar wat ons ingegoten is.

Vreemdgaan en affaires bestaan al eeuwenlang en werd/ wordt in sommige culturen ook als 'normaal' gezien. Ik vraag me sowieso af of, biologisch gezien, monogamie wel 'normaal' is.

Om maar even een leuke wending in het gesprek te laten plaatsvinden :D