Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
8nnemiek schreef:Ik vind het ook belachelijk.. Wie weet hoe veel relaties er al verpest zijn door die site en die reclame. Probleem is dat de drempel steeds lager wordt voor veel mensen om hier aan mee te doen. 'Er wordt reclame voor gemaakt, heel veel mensen doen het, dan zal het wel niet zo erg zijn'..
8nnemiek schreef:En toch, ceriadwen, als er even iets niet lekker gaat in de relatie gaan mensen steeds sneller naar zoiets zoeken dan het gewoon goed te maken. Vroeger was het heel normaal om een relatie van 10 of 20 jaar te hebben en gelukkig getrouwd te zijn.. Tegenwoordig lijken mensen elkaar na 5 jaar alweer zat te zijn. Dat komt echt niet alleen door de mensen zelf, maar ook de manier waarop mensen in het leven staan en die wordt men deels opgelegd door de media. Men kijkt nog haast niet meer op als er weer een koppel uit elkaar is gegaan. Is toch hartstikke normaal? In plaats van dat mensen gaan denken 'hoe kan ik weer leven blazen in mijn relatie' gaan ze op zoek naar iets anders, en doen daarmee niet alleen zichzelf pijn. Ik vind het gewoon niet kunnen, dat daar zelfs reclame voor wordt gemaakt!