Ik was net met een aantal mensen in gesprek over drugs en uiteindelijk kwamen we uit op de Krokodil drugs.
Dit is een drug die je huid helemaal aantast tot op het bot en moet het zelfde doen als Heroïne qua roes..
Deze drugs heeft mij zo aan het denken gezegd dat ik allemaal nare dingen in gedachten heb waar onder deze:
Wanneer mensen op feestjes komen en een pilletje willen kopen kan dit vast ongetwijfeld (ik keur dit niet goed) ook hoor je wel eens dat je een verkeerd pilletje kunt treffen waardoor er ernstige dingen gebeuren waardoor je in het ziekenhuis beland. Dit is natuurlijk heel erg heftig..
Maar als je de verkeerde Heroïne koopt ben je pas echt de sjaak en blijft er weinig van je over.. Hoe kan het eigenlijk mogelijk zijn dat het recept ook zo ontzettend simpel en goedkoop is dat sommige mensen er ook gewoon bewust voor kiezen.
Ik snap er echt niets van en het heeft mij heel erg aan het denken gezet.
Stukje van de NOS
Krokodil kwam rond 2002 op in Siberië, maar reisde daarna al snel het hele land door. Wij leerden de drug twee jaar geleden kennen, toen correspondent Kysia Hekster meldde dat het daar veel slachtoffers maakt. Naar schatting gebruiken 1 miljoen Russen Krokodil. Het werd populair toen heroïne moeilijker te krijgen werd - en te duur.
Russen maken de drug zelf: heel goedkoop en makkelijk. Voor nog geen tientje zet je een shot. Bij de apotheek kan je voor een paar euro het voornaamste bestanddeel van Krokodil kopen: codeïne, tegen hoest. Verder gaat er in de drug nog benzine of verfverdunner, gedroogde jodium en rode zwavel, van luciferstokjes. Overal te koop dus. Op internet zijn zat recepten te vinden en na anderhalf uur pruttelen is de donkerbruine pasta klaar. Lang duurt de kick niet, want na nog eens anderhalf uur is de Krokodil alweer uitgewerkt.
De levensverwachting van een Krokodilverslaafde is een jaar of twee. Zodra je de eerste keer gebruikt, breekt het spul in je lichaam alles af. En niet lang daarna bijt de drug zich ook van buitenaf je huid af. Er komen diepe gaten in je huid, tot op het bot. Ledematen komen open te liggen en het rottende vlees verspreidt een afschuwelijke stank. Alsof je door een krokodil aangevreten bent. Wie op internet naar foto's wil kijken van de gevolgen van Krokodil moet een sterke maag hebben.
Mochten er mensen zijn die dit gaan googelen dan zijn jullie bij deze gewaarschuwd voor de afbeeldingen!
Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik met dit topic wil bereiken, ik denk dat ik het gewoon even kwijt moest..
Wanneer dit topic niet gewaardeerd word heb ik liever dat hij weer word gesloten.