Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nadir schreef:Ik begrijp dat idd ook niet en heb die uitzending ook gezien ja. Dat buitenlandse toeristen er op af komen snap ik wel, de meesten komen daarvoor o.a. naar Amsterdam. Zij hebben in hun eigen land nog nooit zoiets gezien en denken idd dat die meiden daar vrijwillig zitten... Maar wij Hollanders zouden beter moeten weten.
verootjoo schreef:Zouden ze dat echt niet weten? Bedoel... Het zit daar vol met poolse en bulgaarse meisjes, dan wéet je toch gewoon dat 99% daarvan slachtoffer is van mensenhandel?
Ballard_L schreef:Denk ook zeker dat ze op onbekende plekken zitten...
Ik weet van Leeuwarden dat er heel veel vrouwen zitten die daar echt niet willen zijn, maar geld moeten verdienen voor hun families in het buitenland. Dat vind ik echt verschrikkelijk! Hoe zouden ze hier gekomen zijn vraag ik me dan af? Met een mooie belofte dat ze het hier beter zouden krijgen? Krijg daar echt de kippenvel van
Ojajoh schreef:Ik vind de OP nogal eenzijdig. De wallen bestaat meer uit dan alleen maar gedwongen hoertjes. Er zitten ook vele andere tentjes. Vooral de veelzijdigheid aan seks en coffeeshops. Al zijn de meeste van dat laatste nu wel gesloten. En voor ons is het heel normaal maar voor landen waar dit allemaal niet mag is dit een walhalla om te zien. dat is toch niet zo wereldvreemd?