Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
rumay schreef:En het "grappige" is dat in dit soort landen het meer voorkomt dan dat ze zelf denken.
Maar ik ben het met je eens het is in en in triest dat er nog steeds landen en mensen zijn die het als een enge ziekte zien.
Suzanne F. schreef:Wat is uw lievelingskleur? Roze of blauw?
Wat doet u liever? Lezen of bergbeklimmen?
Gebruikt u dagcreme? Ja of nee.
Wat ziet u liever? Borsten of een snor? snorren prikken/kriebelen zo
Wat vind u belangrijker? Kapper of Cafe?
Wat draagt u liever? De laatste mode of maakt niet uit?
Wat is uw favoriete alcoholische drank? Wijn of bier?beide niet, mixjes
geerke schreef:in nederland zijn geen testen....daar mag je homo zijn...tenminste,als je niet in elkaar word gemept
Dani schreef:Kleine kanttekening: ze lopen niet achter. Het is niet zo dat ontwikkeling een lineair gegeven is en dat deze landen over 50 (of 200) jaar staan waar wij nu staan. Ze ontwikkelen zich anders en dat levert dus ook een ander resultaat op. Een resultaat wat naar onze maatstaven onacceptabel en barbaars is, dat wel. En terecht onacceptabel wat mij betreft hoor, laat daar geen misverstand over ontstaan. Maar verwachten dat ze ons wel bij gaan lopen of, nog erger, dat zij zich maar volledig aan moeten passen naar onze maatstaven voordat we ze als gelijkwaardig beschouwen is oneerlijk en denigrerend. Helaas is de problematiek ook een stuk complexer dan dat. Was het maar waar dat het gewoon een kwestie van tijd was voordat mensenrechten hoger in het vaandel zouden komen te staan in bepaalde landen. Ik vrees dat daar nog wel wat meer dan tijd alleen voor nodig zal zijn.
MirandaFuego schreef:Haha, de slavernij is hier ook nog lekker lang doorgegaan hoor, Nederlanders zijn geen haar beter...
MirandaFuego schreef:Haha, de slavernij is hier ook nog lekker lang doorgegaan hoor, Nederlanders zijn geen haar beter...
joostvangestel schreef:Medische test, wordt leuk. Gaan ze die ook toepassen op hun eigen mensen? Dan zullen ze er waarschijnlijk veel uit moeten zetten. Misschien een ideetje om het eerst op hun eigen regeringsleiders uit te proberen.. Ik denk dat Rene van de Gijp een beetje door hun wordt gesponsord, er zijn immers geen homofiele profvoetballers, dus Qatar kan lekker verder gaan met het "organiseren" van het WK. Die overleden medewerkers zijn kennelijk ook allemaal homo? Ik vond Koeweit persoonlijk een enger land dan Iran. In Iran is alleen de regering fanatiek moslim, de bevolking is redelijk normaal. In Koeweit leek het er meer op dat ook de bevolking fanatiek was.
Het is overigens heel ironisch dat een medische test impliceert dat homofilie geen keuze is, maar een toestand. Dat staat haaks op de gedachten van hun eigen geloof, denk ik.
Stoof schreef:joostvangestel schreef:Medische test, wordt leuk. Gaan ze die ook toepassen op hun eigen mensen? Dan zullen ze er waarschijnlijk veel uit moeten zetten. Misschien een ideetje om het eerst op hun eigen regeringsleiders uit te proberen.. Ik denk dat Rene van de Gijp een beetje door hun wordt gesponsord, er zijn immers geen homofiele profvoetballers, dus Qatar kan lekker verder gaan met het "organiseren" van het WK. Die overleden medewerkers zijn kennelijk ook allemaal homo? Ik vond Koeweit persoonlijk een enger land dan Iran. In Iran is alleen de regering fanatiek moslim, de bevolking is redelijk normaal. In Koeweit leek het er meer op dat ook de bevolking fanatiek was.
Het is overigens heel ironisch dat een medische test impliceert dat homofilie geen keuze is, maar een toestand. Dat staat haaks op de gedachten van hun eigen geloof, denk ik.
Ik denk niet dat het een genen test wordt. Je kan een uitstrijkje nemen om te kijken of een persoon recent seks heeft gehad. Als men bij een man, resten van sperma (van een ander) bij de mond of aars vind dan lijkt zo'n test me vrij accuraat. Bij een vrouw lijkt me dat moeilijker.