Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DeSa schreef:*steekt hand op* Ik ben dan wel geen oudere maar ben wel bang in het donker
Ben daarnaast ook nog stekeblind in het donker en dus vind ik het inderdaad niet bepaald prettig als de verlichting uit is.
Santos_05 schreef:Die achteraf weggetjes vind ik (mede daarom) juist heerlijk rijden, groot licht heb ik trouwens nog nooit gebruiktDegenen die bang zijn in het donker of het niet prettig vinden, gaan jullie dan bewust de weg niet op als je weet dat er geen lichten staan?
Ook bijvoorbeeld op achterafweggetjes, wat ik zelf nog veel vervelender vind, omdat je dan de strepen niet hebt?
Britt schreef:Dan kun je je groot licht vaak prima aanzetten
Kirsha schreef:Britt schreef:Dan kun je je groot licht vaak prima aanzetten
Alsjeblieft niet, niks irritanter dan mensen die 's avonds laat hun groot licht aanzetten omdat er toch niemand rijdt en die pas weer uitgooien als ze 100 meter van je af zijn. Je hebt die lichten op rechte stukken snelweg al honderden meters lang in je spiegels zitten, dan zie je dus pas echt niks. Hier ook geen verlichting 's nachts, ik vind het wel prima. Als het overdag stortregent zie je af en toe ook niks