Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
verootjoo schreef:Het is toch niet te geloven ook... Al dat gefraudeer met vlees. Ik zit er onderhand sterk over na te denken vegetarier te worden. Niet omdat het eten van vlees me erg tegenstaat, maar ik wil zeker weten wat ik koop en niet het risico lopen beduveld te worden.
Chel_ schreef:verootjoo schreef:Het is toch niet te geloven ook... Al dat gefraudeer met vlees. Ik zit er onderhand sterk over na te denken vegetarier te worden. Niet omdat het eten van vlees me erg tegenstaat, maar ik wil zeker weten wat ik koop en niet het risico lopen beduveld te worden.
Kopen bij een boer die zelf zijn vee houdt en slacht kan dan een oplossing zijn. Zo kopen wij ons vlees. We weten exact welke koeien het zijn. Zie ze dagelijk in de weide en hebben een fantastisch leven gehad.
Chel_ schreef:Kopen bij een boer die zelf zijn vee houdt en slacht kan dan een oplossing zijn. Zo kopen wij ons vlees. We weten exact welke koeien het zijn. Zie ze dagelijk in de weide en hebben een fantastisch leven gehad.