ja hoop niet dat die er veel van mee gekregen heb maar vrees van wel
Ja en wat denk je van haar vrienden en ouders daar van. Het is al erg dat het gebeurd maar dat hij dit zijn dochter op deze manier aandoet. Snap ik niet. Hij wilde vast aandacht hebben want dat doe je toch niet naar je dochter toe.
Goudlokje1
Geplaatst: 09-08-13 13:24
Maar hij wist ook wat hij deed, en dat hij het dan zo op internet zet... Hij lijkt me niet bang voor zijn straf trouwens.
dito
Geplaatst door de TopicStarter: 09-08-13 13:24
het lijkt wel al verder te gaan die social media, de pesterijen en nu weer zoiets...
Het maffe is dat die foto gewoon op internet staat die hij geplaatst heeft
Social media is echt doorgeslagen
labyrinth
Geplaatst: 09-08-13 13:51
Zie net de facebookpost, heeeel bizar dit. Zal wel door m'n interesse in psychologie komen, maar ik ben toch zo benieuwd hoe iemand tot zo'n actie komt. Ik bedoel, iemand neerschieten tijdens een ruzie, heel fout natuurlijk, maar dat kan ik nog wel volgen hoe dat ontstaat, emoties lopen hoog op etc. etc. Maar om daarna in een state-of-mind te zijn waarin je er een facebookpost over gaat maken, hoe dan ?!?!
Seven
Geplaatst: 09-08-13 13:56
Vreselijk geval, zeker ook als er inderdaad mishandeling aan vooraf is gegaan. Dat arme kind zat er dan tussen in. De post op Facebook lijkt wel een laatste schuld bekentenis.
Hopelijk houd de dochter hier een niet te groot trauma aan over
Dani
Geplaatst: 09-08-13 13:59
Schuldgevoel? Graag enige uitleg aan vrienden/familie willen geven omdat je denkt daar anders geen kans meer voor te krijgen?
Als je getergd tot op het bot bent door een feeks van een vrouw die dreigt dat jij je kind nooit meer mag zien als je een scheiding aanvraagt en die jou ondertussen graag als boksbal gebruikt kan ik me er wel iets bij voorstellen dat het een keertje klaar is. De meeste mensen zoeken dan hulp of schakelen politie in maar als je in een impuls handelt, of gewoon niet zo goed bent in logisch nadenken, en je hebt jarenlange woede opgekropt..dan kan dat wel misgaan.
En dan is dat achter de rug en ga je pas weer nadenken over wat je nou eigenlijk net hebt gedaan en welke gevolgen dat zal hebben, besef je dat de politie binnenkort aan je deur staat, en dat het wellicht nogal gunstig is voor je straf als je zelf bekent en ook nog een enigszins begrijpelijke reden aan kan dragen, én het geeft je de kans e.e.a. uit te leggen aan je sociale omgeving voordat er allerlei spookverhalen in de rondte gaan.
_San87_
BKB 2024 winnaar 2D
Geplaatst: 09-08-13 14:00
Dat dit jullie verbaast zeg. Internet staat vol met filmpjes met de gruwelijkste moorden. Ik sta er niet van te kijken dat er eentje de stap heeft genomen facebook te gebruiken. Youtube was al een bekend medium voor snuf-filmpjes, met Facebook wordt opsporen een stuk makkelijker.
Seven
Geplaatst: 09-08-13 14:03
Ik denk inderdaad dat hij dit openbaar heeft geplaatst door schuld gevoel en de kans wou dit te kunnen melden aan familie en kennissen.
Het hele scenario doet me denken aan een film mrt Famke Jansen, ergens kan ik me heel goed voorstellen dat er een druppel is geweest die de emmer deed overlopen. Hulp zoeken is zeker niet altijd een optie weet ik uit ervaring
dwaallicht
Geplaatst: 11-08-13 11:10
Voor iedereen die roept dat het steeds gekker wordt: in de middeleeuwen werden mensen publiekelijk terecht gesteld en mensen keken daar graag naar.
Dit soort gedrag zit (helaas) in de mens en social media geeft daar enkel een makkelijk podium voor. Wel is het bereik van berichten veel groter, want je bereikt meer dan alleen je dorp....
Ik heb vrienden die bewust geen fb hebben en ik snap steeds meer waarom...