Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
phormicola schreef:De waarheid zal, zoals altijd, wel ergens in het midden liggen.
Ik ben de eerste die gelooft dat er leven is in het heelal. Ik geloof ook meteen dat er een dode alien ergens wordt gehouden door één of andere regering. Nee, ik geloof niet dat levende aliens al met ons samenwerken.
Ik heb ook wel eens gedacht dat er ooit iets ergs is gebeurd door aliens op aarde (wij kunnen daar een resultaat van zijn) en dat de Aarde vanaf dat moment in quarantaine is gezet; ze zullen ons dus nooit opzoeken
Lekker, dat soort gedachtes
goeroe schreef:Filosoferen of fantaseren? Een beroemde filosoof zei eens: "Wovon man nicht sprechen kann, darüber muss man schweigen" oftewel, filosofen moeten zich niet wagen aan onderwerpen waarover je toch niets zinnigs kunt zeggen. Filosoferen zou ik dit daarom niet noemen. Zelf sluit ik buitenaards leven niet uit, maar dit filmpje zegt mij niet zoveel.
goeroe schreef:Ik daag je uit om er iets zinnigs over te zeggen. Sinds er mensen zijn wordt er al over gespeculeerd en we zijn er niets mee opgeschoten. Als we één ding geleerd hebben dan is het wel dat de interesse in buitenaards leven sterk cultureel bepaald is. In verschillende gebieden en verschillende tijden leven er totaal verschillende ideeën en het gevonden 'bewijs' sluit bijna altijd aan bij de hype van dat moment. Als je een beetje kritisch bent geeft dat toch te denken?
Resistance schreef:Dat kan zijn, maar er wordt nooit echt goed over nagedacht. Het heelal is zo ongelofelijk groot, dat kunnen wij niet bevatten. Wij kunnen daar gewoon niet alleen in leven.
Resistance schreef:Er is nog geen bewijs, maar dat betekent niet dat het er niet is.
antje_vip schreef:Mijn vader heeft laatst voor ons een hele uiteenzetting neergezet over dat koeien en kippen door aliens zouden zijn ontvoerd vroeger, gemanipuleerd en weer teruggebracht zijn. Waarom zouden ze anders zoveel melk en eieren geven?
antje_vip schreef:Mijn vader heeft laatst voor ons een hele uiteenzetting neergezet over dat koeien en kippen door aliens zouden zijn ontvoerd vroeger, gemanipuleerd en weer teruggebracht zijn. Waarom zouden ze anders zoveel melk en eieren geven?
lieveli schreef:Ik geloof wel in buitenaards leven, ik heb het gisteren zelf gezien in Startrek.
liesjecryos schreef:lieveli schreef:Ik geloof wel in buitenaards leven, ik heb het gisteren zelf gezien in Startrek.
Even offtopic is de film goed???![]()
Ik geloof wel in het heelal en ben een grote sf fan maar of ze nu nog steeds onze planeet bezoeken...mmm weet het niet.
Laten we eerlijk zijn ik zou ook snel doorvliegen als ik alles zie wat de mens doet