Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
eenitraM schreef:En die vrouwen dan? Die naar die praktijk gaan? Is dat niet eigen schuld? Ik bedoel, hij zou vast geen vrouwen van straat hebben geplukt om daarbij arbortus uit te voeren.
Kentaro schreef:eenitraM schreef:En die vrouwen dan? Die naar die praktijk gaan? Is dat niet eigen schuld? Ik bedoel, hij zou vast geen vrouwen van straat hebben geplukt om daarbij arbortus uit te voeren.
Precies!
Ik ben het er absoluut mee eens dat dit soort praktijken gestopt moeten worden, maar iemand veroordelen voor doodslag en moord in dit geval niet juist.
Selka schreef:Waarom is dit geen doodslag of moord? Hij heeft ze uiteindelijk gedood, de vrouwen niet.
Selka schreef:Dit stond ook heel erg groot uitgelicht in de New York Times eergisteren. Ook daar is iedereen geschokt.
Wat ik vooral niet snap is dat er mensen zijn die zo'n gek helpen.
Ook vooral heel bizar dat er gewoon katten rondliepen en de vrouwen dat blijkbaar niet erg vonden?
Sorry maar als je je kindje niet wil, dan maar adoptie?
eenitraM schreef:Selka schreef:Waarom is dit geen doodslag of moord? Hij heeft ze uiteindelijk gedood, de vrouwen niet.
Bizar hé? De vrouwen geven toestemming tot moord (imo is het niet moord, want volgensmij voelt een wezen dat helemaal niet) maar iemandanders wordt er op aangesproken.
Bevallen is leuk, maar sommige mensen willen juist helemaal niet bevallen.
eenitraM schreef:Selka schreef:Waarom is dit geen doodslag of moord? Hij heeft ze uiteindelijk gedood, de vrouwen niet.
Bizar hé? De vrouwen geven toestemming tot moord (imo is het niet moord, want volgensmij voelt een wezen dat helemaal niet) maar iemandanders wordt er op aangesproken.
Bevallen is leuk, maar sommige mensen willen juist helemaal niet bevallen.
Riddershow schreef:He bah, wat een slager... Ik vraag me af of de vrouwen geweten hebben hoe hij het deed en dat hun kind dan al levensvatbaar was...
djodjodjo schreef:Riddershow schreef:He bah, wat een slager... Ik vraag me af of de vrouwen geweten hebben hoe hij het deed en dat hun kind dan al levensvatbaar was...
Iedereen, helemaal als je zelf zwanger bent, weet toch ongeveer vanaf welke leeftijd een kindje levensvatbaar is? En zo niet, met 3 minuten zoekwerk heb je dit gevonden. Als die vrouwen het niet geweten zouden hebben, waren ze er zelf verantwoordelijk voor dit niet opgezocht te hebben.