Sofia Vergara laat vriendin baby baren

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

moralian

Sofia Vergara laat vriendin baby baren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-13 19:26

Modern Family actrice Sofia Vergara en haar verloofde Nick Loeb willen een baby krijgen met hulp van een draagmoeder. En niet omdat ze zelf geen kind kan krijgen, maar omdat een zwangerschap niet in haar drukke werkschema valt in te passen. Dat vind ik echt heel, heel, heel raar… Kunnen jullie je daar iets bij voorstellen? Mijn eerste vraag is dan ook: heb je wél tijd voor de baby als ie er is dan? Of laat je hem of haar dan ook helemaal door een ander verzorgen? De actrice heeft een goede vriendin van haar gevraagd of zij de rol van draagmoeder op zich wil nemen, schrijft New York Post. “Het kindje zal biologisch gezien van Sofia en Nick zijn. Er is al een behandeling uitgevoerd. Ze krijgen over een paar weken te horen of het succesvol is geweest en of de draagmoeder zwanger is”, zegt een bron.

http://www.waarmaarraar.nl/pages/re/786 ... erken.html

Als ze het te druk heeft moet ze er maar niet aan beginnen, want wie gaat dat kind dan opvoeden, verzorgen en zo? Moet een ander daar dan ook maar voor opdraven?

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-13 19:37

Hoe bizar. Ik denk dat het voor de meeste vrouwen die noodgedwongen draagmoederschap moeten aanspreken het al zwaar genoeg is om je eigen kleintje niet in jouw buik te voelen groeien. Zelfs dan begint de bandvorming en moederschapsgevoelens al en zeker als je er ook nog eens van moet bevallen. En zij besteed het uit alsof het iets is wat in de fabriek gemaakt wordt? Geen tijd voor mijn eigen kind te dragen? Lijkt me ook fijn als hij/zij ouder is. "En dit ben jij in een buik van een vreemde mevrouw, want mama had toen al geen tijd voor jou". Uiteraard verteld door een van zeven kinderverzorgsters :+ .

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-13 19:38

Wááróm dan wel aan kinderen beginnen? Onbegrijpelijk zoiets...

MarisdB

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-13 19:41

Lijkt me heerlijk... zwanger zijn en bevallen lijkt mij echt een regelrechte hel.
Ik snap ook niet wat er op tegen is, ze doet toch niets onwettelijks?

Een tv-actrice is niet klaar met een paar maanden zwangerschapsverlof. Die kan al niet meer werken zodra het maar een beetje zichtbaar is dat ze zwanger raakt, en na haar zwangerschap kan ze pas weer aan de gang als alles weer helemaal strak in model getraind is. Je kunt in dat vak maar in een beperkt aantal jaar je carriere opbouwen en voldoende binnenharken om de rest van je leven mee te kunnen rentenieren.

Toffe vriendin trouwens!

Celiien

Re: Sofia Vergara laat vriendin baby baren

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-13 19:44

Ben het eens met MarisdB. Vooral het typetje wat zij speelt, kan niet dat ze dan zwanger daarbij is, die zou dan zodra t begint te tonen tot het moment dat ze weer helemaal terug op maat is, uitgeschreven moeten worden.. en we all love some gloria <3 !

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-13 19:45

Nou als het met paarden zo gaat :+ , dan kan het toch prima :j

BenaLaars

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-13 19:49

ik snap dr wel en niet, ben momenteel zwanger (10wk) en ben me toch een partijtje ziek. Tot een uur of 4 kan ik alleen beetjes water nippen, en dan nog spuug ik de helft eruit. is al dik 6 weken zo, en heb alles op moeten geven. ik begrijp dat een succesvolle carrierevrouw dat niet ziet zitten. Aan de andere kant is het zo bijzonder als je die kleine voor t eerst ziet zwaaien en bewegen in je, dat wil je ook weer niet missen..

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-13 19:54

Dat is uiteraard begrijpelijk, maar je moet toch kiezen tussen topcarrière of gezin, vind ik. Heeft ze wel tijd als de baby eenmaal geboren is dan? Waarom wil je überhaupt een kind als je nu al je carrière boven je kind verkiest?

Meloen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-13 20:00

Nee, nee en nog eens nee. Dat zijn argumenten die aangehaald worden.
Omdat haar carrière mogelijk schade oploopt door dikke buik? Door zwangerschap of na de bevalling?
Wat denk je hoe een moederschap verloopt?
Nachten die je meer wakker doorbrengt dan slapend.
Hou op zeg. Krijg de kriebels van sommige argumenten hier.
Dan moet ze een hond nemen, geen kind.

Knoffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-13 20:17

MarisdB schreef:
Lijkt me heerlijk... zwanger zijn en bevallen lijkt mij echt een regelrechte hel.

Dus schuif je het af op iemand anders? :+

Adopteer dan ofzo.

Meloen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-13 20:30

Onderga het en wees een vrouw }:)

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-13 20:32

Ik kan me echt niet voorstellen dat het mij niets zou uitmaken als mijn moeder ooit tegen mij zou zeggen "ja meid, ik heb je door iemand anders laten dragen want je stond mijn carrière in de weg.." :n .

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-13 20:32

Ik vind het geen enkel probleem :) als een draagmoeder het prima vindt, is dat fijn hun keuze :j

Bovendien is het verhaal op basis van een 'bron' dus op basis van een geweldige roddel; zegt meer over de 'bron' dan over de actrice :+ kan net zo goed zijn dat ze medisch niet zwanger kan worden en zegt ook niets over hoe geschikt ze als moeder zal zijn.

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-13 20:35

Tja ze doet niks wat niet mag volgens de wet, en als zij en haar man er gelukkig van worden... Waarom niet denk ik dan.
Nu is ze succesvol in de showbiss, maar wie geeft haar de garantie dat ze zo makkelijk weer terug kan komen zoals een Jennifer lopez, of madonna, of Angelina Jo.... oh wacht :)* die heeft haar kinderen gewoon gekocht om door te kunnen met haar carriere...

Ach ja leven en laten leven toch?

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-13 20:38

Meloen schreef:
Onderga het en wees een vrouw }:)

Want als je niet bent bevallen ben je geen vrouw :?

Meloen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-13 20:41

Als iets niet zwart is, is het automatisch wit?

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-13 20:43

misschien is het gewoon een roddel..

wie weet heeft ze andere problemen waardoor een zwangerschap gevaarlijk is voor haar / lichaam.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-13 20:45

Christiene schreef:
misschien is het gewoon een roddel..

wie weet heeft ze andere problemen waardoor een zwangerschap gevaarlijk is voor haar / lichaam.

Ik vind 'een bron' een hele goede aanwijzing dat dit een roddel is :j
(Ik zou toch echt niet graag beroemd willen zijn; je hele leven onder een loep, mede door al die vage 'bronnen' die gewoon geld aan je willen verdienen :+)

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-13 21:47

Belachelijk nieuws is dit zeg !!!

Ik ben 2x zwanger geweest en 2 super goede/fijne zwangerschappen gehad. Zelfs beide bevallingen waren TOP hoefde maar een scheet te laten en ze vlogen er al uit, bevallen is een EITJE en het leukste wat er maar is.

En ook al ben je actrice uhm ik weet niet hoor maar actrices hier in Ned zitten ook vrouwen tussen die zwanger zijn geweest tsja ze hebben eenmaal een drukker leven maar dan kan en mag je nog wel zwanger zijn/worden.

Kingie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-13 21:55

Anoli schreef:
Tja ze doet niks wat niet mag volgens de wet, en als zij en haar man er gelukkig van worden... Waarom niet denk ik dan.
Nu is ze succesvol in de showbiss, maar wie geeft haar de garantie dat ze zo makkelijk weer terug kan komen zoals een Jennifer lopez, of madonna, of Angelina Jo.... oh wacht :)* die heeft haar kinderen gewoon gekocht om door te kunnen met haar carriere...

Ach ja leven en laten leven toch?

Angelina Jolie heeft drie kinderen van haarzelf gehad.. Bovendien zijn ze vast niet ''gekocht om door te kunnen gaan met de carriere'', beetje kort door de bocht denken dit. Verder ben ik het wel met je eens.

@XFiemoX, dat het bij jou zo makkelijk ging hoeft natuurlijk niet te zeggen dat het bij anderen ook zo gaat..

Ik snap het op zich wel, want het bij het karakter dat ze speelt is een zwangerschapsbuikje niet echt praktisch.. Zou het zelf echt niet kunnen maar goed, iedereen heeft zijn eigen denkwijzes/gevoelens over dingen en die moet je gewoon respecteren. En je kan sowieso niet oordelen voordat je het hele verhaal hebt gehoord, misschien is het medisch wel niet mogelijk ofzo. En al is het wel mogelijk dan is het haar eigen beslissing en moet je die respecteren.

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-13 21:59

Kingie natuurlijk hoeft het niet altijd bij iedereen zo makkelijk te gaan. Maar ben wel van mening dat als men graag zelf kinderen wilt en gewoon zwanger kan en mag worden dat dan ook moeten doen en dan niet het werk door een draagmoeder te laten opdraaien, dan vind ik men ronduit laf. Want wel de lusten maar niet de lasten.

Of er moet een hele goede andere verklaring voor zijn waardoor een zwangerschap te gevaarlijk risico is dan snap ik dat maar mag en kan je gewoon zwanger worden vind ik dat ze de zwangerschap ook zeker aan moeten gaan zelf en dan niet uit handen moeten geven.

Kingie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-13 22:05

Ja dat is ook wel zo, maar goed we weten niet het hele verhaal dus we kunnen er eigenlijk niet over oordelen.

Ik ben zelf echt heel bang voor het bevallen(niet dat ik er al aan toe ben hoor haha ben nog een beetje jong :') ) dus het zou voor mij wel een uitkomst zijn, maar ik zou het niet kunnen :n Maar als zij het wel kan en wil dan moet ze dat zelf weten.

Wat ik wel weer zou kunnen is een kind adopteren, dat vind ik dan toch weer anders, gek eigenlijk..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 02:28

Waarom is dit onbegrijpelijk en bizar? Kom op zeg. :+

Als zij het zo wilt doen, wat dan? Als het voor haar het zo beter uitwerkt, fijn toch. :)

Wat een irritante moeders zitten er in dit topic zeg. :') Laat iedereen gewoon zelf beslissen wat diegene wilt doen.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 03:04

XFiemoX schreef:
Kingie natuurlijk hoeft het niet altijd bij iedereen zo makkelijk te gaan. Maar ben wel van mening dat als men graag zelf kinderen wilt en gewoon zwanger kan en mag worden dat dan ook moeten doen en dan niet het werk door een draagmoeder te laten opdraaien, dan vind ik men ronduit laf. Want wel de lusten maar niet de lasten.

Of er moet een hele goede andere verklaring voor zijn waardoor een zwangerschap te gevaarlijk risico is dan snap ik dat maar mag en kan je gewoon zwanger worden vind ik dat ze de zwangerschap ook zeker aan moeten gaan zelf en dan niet uit handen moeten geven.

En gelukkig zal het haar aan haar bevallig achterwerk oxideren wat jij allemaal vindt. En ze is al helemaal niet verplicht een verklaring te geven of wat dan ook en laat iemand lekker in zijn of haar waarde, wat boeit het in godsnaam hoe dat kind op de wereld komt, als ze er maar goed voor zorgen.

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 03:09

Tja, misschien wil die vriendin nog wel een keertje zwanger zijn maar geen kinderen meer.
:+ Lijkt mij ook wel wat; ik kon de hele wereld aan toen ik zwanger was; nergens last van. Alleen bukken de laatste weken zat die buik wat in de weg.