Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Christiene schreef:misschien is het gewoon een roddel..
wie weet heeft ze andere problemen waardoor een zwangerschap gevaarlijk is voor haar / lichaam.
Anoli schreef:Tja ze doet niks wat niet mag volgens de wet, en als zij en haar man er gelukkig van worden... Waarom niet denk ik dan.
Nu is ze succesvol in de showbiss, maar wie geeft haar de garantie dat ze zo makkelijk weer terug kan komen zoals een Jennifer lopez, of madonna, of Angelina Jo.... oh wachtdie heeft haar kinderen gewoon gekocht om door te kunnen met haar carriere...
Ach ja leven en laten leven toch?
XFiemoX schreef:Kingie natuurlijk hoeft het niet altijd bij iedereen zo makkelijk te gaan. Maar ben wel van mening dat als men graag zelf kinderen wilt en gewoon zwanger kan en mag worden dat dan ook moeten doen en dan niet het werk door een draagmoeder te laten opdraaien, dan vind ik men ronduit laf. Want wel de lusten maar niet de lasten.
Of er moet een hele goede andere verklaring voor zijn waardoor een zwangerschap te gevaarlijk risico is dan snap ik dat maar mag en kan je gewoon zwanger worden vind ik dat ze de zwangerschap ook zeker aan moeten gaan zelf en dan niet uit handen moeten geven.