Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Amalarab schreef:Aan de andere kant fijn dat je als kind uit een gezin van 11, tóch een pony krijgt van je moeder...wie weet knapt het hele gezin hier van op. frisse lucht, stallen uitmesten, helpen voeren, pony borstelen en verzorgen.
Wie weet krijgt het leven weer wat meer richting voor ze?
Hehe Traber idd zuinig hoor
Lindy1982 schreef:Vind het een nutteloos bericht .. Ze is werkeloos en 11 kids soo wat !!! ( zou ook niet kunnen werken met 11 kids ) ..
Kunnen jullie in haar portemonnee kijken..
Wie weet heeft ze een dikke vette erfenis . Betaald manlief nog goed mee . Is haar man misschien wel gestorfen en heeft zij zijn geld georfen of had hij een goede levens verzekering ..
Makkelijk oordelen vind ik altijd ..
Wie weet verdient ze snachts wel geld achter de webcam je weet het niet ..
Shadow0 schreef:Ik vind dit ten eerste nieuws van niets, en ten tweede heb je ook als je een uitkering krijgt recht om het geld naar eigen goeddunken te besteden. Daar hebben andere mensen geen klap mee te maken. De hoogte van de uitkering wordt gewoon vastgesteld, er zijn een aantal regels waar je je aan hebt te houden, en verder mag je je geld vrij besteden. Daar heeft verder niemand zich mee te bemoeien en al helemaal geen kranten of vage anonieme jaloerse 'medewerkers.'
Shadow0 schreef:Ik vind dit ten eerste nieuws van niets, en ten tweede heb je ook als je een uitkering krijgt recht om het geld naar eigen goeddunken te besteden. Daar hebben andere mensen geen klap mee te maken. De hoogte van de uitkering wordt gewoon vastgesteld, er zijn een aantal regels waar je je aan hebt te houden, en verder mag je je geld vrij besteden. Daar heeft verder niemand zich mee te bemoeien en al helemaal geen kranten of vage anonieme jaloerse 'medewerkers.'