Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Shirley schreef:Ook ooit eens een keer meegemaakt, maar heb niks afgewacht en heb m'n man zelf naar de spoedeisende hulp gebracht !
Daar sturen ze je echt niet weg ... 't was ook maar net op tijd trouwens ...
paardje1983 schreef:Shirley schreef:Ook ooit eens een keer meegemaakt, maar heb niks afgewacht en heb m'n man zelf naar de spoedeisende hulp gebracht !
niet wegsturen? kreeg een keer een trap van mijn paard tegen mijn schouder, meteen naar spoedeisende hulp gerede. moest eerst maar naar mijn huisarts rijden. bleek schouder uit mijn kom, werd meteen een ambulance gebelt. o ja nog iets mijn oma woont alleen, werd s'nachts wakker steken in de pijn. 112 gebeld kreeg aan de telefoon te horen dat ze zelf de 112 niet mocht bellen. belde mijn vader op die meteen de 112 gebeld kwam ziekenwagen bleek later een hartinfarkt te hebben gekregen. hoezo helpen ze je meteen.
Shirley schreef:Ook ooit eens een keer meegemaakt, maar heb niks afgewacht en heb m'n man zelf naar de spoedeisende hulp gebracht !
Urielle schreef:Shirley schreef:Ook ooit eens een keer meegemaakt, maar heb niks afgewacht en heb m'n man zelf naar de spoedeisende hulp gebracht !
Helaas, ben ooit bij een paard met opstijgproblemen tussen paard en bakrand geplet (ik hing er half op, paard ging altijd maar aan de kletter, deze keer vol tegen de kant op met mij ertussen). Mijn moeder nam me mee naar de spoed, die wouden geen foto maken of niks. Beetje betasten, moest knijpen, oh gekneusde schouder, pak maar een paracetamolletje en rustig aan doen. Bleek later dat mijn schouderblad beschadigd was, zat een scheur/barst in het bot.