Jeetje, eigenlijk heb ik hier nooit over nagedacht omdat je eigenlijk alleen maar over mannen hoord, maar dit komt dus veel vaker voor dan gedacht. Bizar. Ik moet er niet aan denken dat zulke dames moeder worden

Nog meer mensen die dit gaan kijken?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
fjordie333 schreef:Ojajoh schreef:Dat vind ik nog erger....
huh je eigen kind misbruiken is erger dan die van de buren ??
het is allebei te ziek voor woorden wie dat kind ook is !
Yamcha schreef:Ik ben blij dat dat nu eindelijk eens in de openbaring komt, ik ken slachtoffers van vrouwelijke pedo's, maar niemand gelooft hen......of denken dat ze er geen schade van op kunnen lopen, omdat het een vrouw was.
Shenavallie schreef:Afschuwelijk vind ik het. Wist van het bestaan (mede door bepaalde literaire thrillers, waar het helaas in besproken wordt), maar er wordt voornamelijk aandacht aan mannelijke pedo's gegeven door de media. Vrouwelijke pedo's weten het schijnbaar goed geheim te houden? Hoe dan ook, van mij mogen die net zo zwaar berecht worden als de mannelijke. Moet er niet aan denken dat ze mijn zoon te pakken krijgen...
Yamcha schreef:Shenavallie schreef:Afschuwelijk vind ik het. Wist van het bestaan (mede door bepaalde literaire thrillers, waar het helaas in besproken wordt), maar er wordt voornamelijk aandacht aan mannelijke pedo's gegeven door de media. Vrouwelijke pedo's weten het schijnbaar goed geheim te houden? Hoe dan ook, van mij mogen die net zo zwaar berecht worden als de mannelijke. Moet er niet aan denken dat ze mijn zoon te pakken krijgen...
Oh, dan hoeft er geen rechter meer aan te pas te komen, dan reken ik zelf af.