Heeft nogal indruk op me gemaakt... als ik erover nadenk, is het krankzinnig hoe slecht alles in de wereld verdeeld is. Wat vinden jullie van deze foto? Zet het aan het denken, is het alleen maar irritant of..?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Astaloca schreef:Nou ik zie eerder reclame van de tablet, dan dat het bedoeld is naar het kind.. ondanks dat het niet van apple komt.
Suzanne F. schreef:De Ipad en dat kindje hebben niks met elkaar te maken. Apple kan er niks aan doen dat die kindjes in Afrika doodgaan van de honger. Dus om deze te koppelen vind ik volledig ongepast.
Shadow0 schreef:Nou... Apple heeft een winst van 11,6 miljard dollar gedraaid over 2011. Daar kun je best een verschil mee maken in Afrika.
Daphna schreef:Ik vind het een goede prent. Hoezo respectloos? De oneerlijkheid in de wereld, en ons belang daarin draagd bij aan beide plaatjes. Wij geven liever geld uit een nog dunnere ipad, dan aan voedsel gelijkheid. Zo'n ipad is leuk, maar dat kind zou dat geld liever hebben voor wat eten. Tuurlijk weet je niet of je geld, als je het aan een goed doel schenkt, ook daadwerkelijk daar terechtkomt, dus ga je als excuus maar een nog dunnere ipad kopen die toch eigenlijk niet perse nodig hebt??
mayniac_val schreef:Daphna schreef:Ik vind het een goede prent. Hoezo respectloos? De oneerlijkheid in de wereld, en ons belang daarin draagd bij aan beide plaatjes. Wij geven liever geld uit een nog dunnere ipad, dan aan voedsel gelijkheid. Zo'n ipad is leuk, maar dat kind zou dat geld liever hebben voor wat eten. Tuurlijk weet je niet of je geld, als je het aan een goed doel schenkt, ook daadwerkelijk daar terechtkomt, dus ga je als excuus maar een nog dunnere ipad kopen die toch eigenlijk niet perse nodig hebt??
Hoe wil je voedselgelijkheid bereiken in een gort- en gortdroog gebied? Door iedere dag eten te sturen? Zal leuk worden, eerdere bemoeienissen van Europa hebben het al zo gezellig gemaakt in Afrika