In de cel voor doodschoppen grensrechter: RACISME?!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

BAStable

In de cel voor doodschoppen grensrechter: RACISME?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-12 07:45

Hallo medebokkers,

Het zal jullie vast niet ontgaan zijn dat er afgelopen weekend een grensrechter dood is getrapt.
Nu ben ik een stuk tegen gekomen waar mijn nekharen werkelijk overeind van gaan staan:

Yassin D. is één van de verdachten van de gruwelijke slachtpartij op grensrechter Richard Nieuwenhuizen, die zich afgelopen weekend afspeelde.

Klasgenootjes, matties en islamitische broeders van Yassin willen hem nu zo spoedig mogelijk uit de cel hebben. In plaats van afstand te nemen van zijn -Badr Hari- daad, wordt luid en duidelijk gemaakt dat hij vrij moet komen, want opsluiten in een politiecel, dat is 'racistisch' weet je wel. Zo rollen onze niet Westerse medemensen tegenwoordig in Nederland

(http://politiekincorrectblog.blogspot.n ... assin.html)

Opsluiten in politiecel is racisme?! Ik denk dat het voor iedereen duidelijk mag zijn dat dit geen enkele reden geeft voor racisme!
Hij heeft een zware misdaad begaan en daar gaat het om!

mazzeltje

Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 07:54

Precies, van mij mogen ze er een heel poosje verblijven.

JJane

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 07:56

Mede daarom zou ik geen aandacht aan dit soort zielige uitspraken geven. Meestal zijn dit gewoon jongeren die hier geboren zijn en dus gewoon nederlanders zijn.

Splendesco

Re: In de cel voor doodschoppen grensrechter: RACISME?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 07:59

Jammere is alleen dat ze dus blijkbaar nog steeds niet denken als een Nederlander..

JJane

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 08:01

Gewoon zo blijven behandelen valt de euro vanzelf.

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 08:37

Het lijkt me dan ook een zeer betrouwbare site waar je dit vandaan hebt :D :D .

Mootje1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 08:51

Triest, heeft niets met ras te maken. Al was het boer Hendrik geweest er moet gestraft worden. En als ze het dan toch op rassen willen betrekken denk ik dat ze beter wegkomen met het Nederlandse gerecht dan welk ander ook...

aslo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 08:58

Als hij nu vrij zou komen zou het pas discriminatie zijn. Want dan zou hij dus op afkomst/kleurtje/geloof een andere behandeling krijgen.

Sandrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 08:59

Hoe kan het dat als er zo'n afgrijselijk ongeluk is gebeurd ik denk dat er marrokaanse jongeren bij zijn betrokken? En een dag later krijg ik bevestiging.
Ze zouden uit de cel moeten, omdat ze gediscrimineerd worden? Lamenietlachen. Levenslang is nog te kort.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 08:59

Dit is in de lijn van die gastjes zals ze praten...heb je ze un hun eentje gaan ze janken.....is een soort groeps gedrag en zoals moscowitch zei, geen opvoeding gehad en zo is het maar net dat milieu waar zij uit komen is er geen opvoeding....

Dat je je druk maakt om die uitspraken, is wat ze willen, lekker schoppen letterlijk en figuurlijk, maar het is niks en wordt ook niks, de problemen van d maatschappij, zitten wel op school, maar is weggegooid geld.

Negeren is het beste, dan zijn ze weer niks wat ze ook zijn....de strafmaat tegen deze gasten zijn vaak al niet meer volgens jeugdrecht en wellicht deze keer ook niet. En misschien deze keer nog wel, de volgende keer dus niet meer...en ze zullen nog vaak voor de politie rechter gaan verschijnen....

Het zijn de ouders die de schuld hebben aan dit probleem....zij zijn het voortbrengsel van volwassenen die ook geen fatsoen hebben, maar als je dat in je samenleving wil opnemen moet je ook de consequenties dragen...
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 06-12-12 09:00, in het totaal 1 keer bewerkt

Sleeper

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 09:00

Ik vind de site waar dit artikel vandaan komt ook gruwelijk trouwens.

Lon

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 09:01

TS: kijk naar de website waar je dit verhaal vandaan hebt. Denk je echt dat dit geloofwaardig is?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 09:04

Het was al op het nieuws, de twitteraars die zich hieraan schuldig maakten zijn al geschorst van school.

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 09:10

Ach, een site die volstaat van aanzetten tot haat tegenover alles wat links, islamitisch, allochtoon of niet-racistisch is die klaagt over een paar pubers die aanzetten tot haat is ook weer wat anders :D .

Inderdaad, je niet laten opruien en gewoon negeren, hoe serieuzer mensen dit nemen hoe leuker het wordt :) .

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 09:15

Sorry maar die site :') alhoewel een :\ misschien meer op zijn plaats is. Da's toch te triest voor woorden.

Sleeper

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 09:22

dreamer80 schreef:
Allemaal op een boot en terug naar hun eigen land en die drie...................geef die maar aan het volk.
Ik heb een schijthekel aan die buitenelanders die zich niet aan kunnen passen en hier maar willen doen wat zij willen.

Krijgen we nou een heel topic vol met mensen die hun gal gaan spuien? >;)

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 09:28

Ongeacht ras, geloof, huidskleur. De idioten die dit gedaan hebben mogen flink lang vastzitten en daarna een paar jaar tbs krijgen. En desnoods de familie van de grensrechter levenslang moeten onderhouden.

En terugbrengen naar hun land. Daar zijn ze al. Nagenoeg allemaal geboren en getogen in Nederland met een nederlandse nationaliteit. Daar schiet je dus ook niets mee op.

Hun mentaliteit zal moeten veranderen, als je zo blijft denken maak je nooit deel uit van een maatschappij ongeacht waar je woont.

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 09:34

dreamer80 schreef:
Allemaal op een boot en terug naar hun eigen land en die drie...................geef die maar aan het volk.
Ik heb een schijthekel aan die buitenelanders die zich niet aan kunnen passen en hier maar willen doen wat zij willen.

Lieve schat, dat 'die buitenlanders' zich zo gedragen komt door de Nederlandse maatschappij. Denk je nou serieus dat zij zoiets zouden hebben gezegd als er niet constant gemiep over het racistische gehalte van Zwarte Piet zou zijn? Nederlanders moeten eens kappen met hun domme geblaat over racisme dit en racisme dat, dat geeft zulke jongetjes de kans om eens fatsoenlijk te leren wat het woord inhoudt.

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 09:40

Wat een onzin! Dat hun zich niet kunnen gedragen is hun probleem. Of ze nou blank, bruin, zwart of pimpelpaars zijn.

Ze zitten nu vast maar ze zullen binnenkort toch weer vrij rondlopen. Die straffen zijn veel te mild hier. Ze hebben wel even iemand doodgeschopt..

suuzepuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 09:41

Ik hoop dat ze als volwassenen berecht gaan worden. Allemaal......

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 09:43

suuzepuus schreef:

Dat zie ik niet gebeuren :n

horseyfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 09:48

suuzepuus schreef:

Ik ook, en dan zal de straf wss nog veel te kort zijn!

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 09:50

horseyfries schreef:
suuzepuus schreef:

Ik ook, en dan zal de straf wss nog veel te kort zijn!

Dat klopt. Hun straf kán niet hoog genoeg zijn.
De vrouw, kinderen, familie en vrienden krijgen hun Richard nooit meer terug.

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 09:54

:n En Nederland kennend worden ze nog echt milder behnadled ook, omdat ze niet als een racistisch land bekend willen staan... Het is toch wel duidelijk dat zulke mensen dus gewoon heel anders denken en niet in deze maatschappij passen? Schop ze maar gauw terug en geef een kans aan buitenlanders die zich wel in het gareel kunnen houden.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 09:57

Maar terug waarheen dan? Dit soort jongens zijn in de meeste gevallen gewoon hier geboren hoor (en hun ouders vaak ook), en dus Nederlanders.